
Кібератака на "Укрзалізницю": перевізник пояснив, як це вплинуло на вантажні перевезення
Київ • УНН
Кібератака вплинула на всі напрямки діяльності "Укрзалізниці", зокрема на вантажні перевезення. Компанія перейшла на паперовий документообіг та відновлює онлайн сервіси.
Кібератака вплинула на всі напрямки діяльності "Укрзалізниці", в тому числі на перевезення вантажів. Наразі вже відновлено та стабілізуються сервіси купівлі квитків. Паралельно працюють й над вантажними системами. Про це журналісту УНН повідомили в АТ "Укрзалізниця" у відповідь на запит.
Кібератака дійсно вплинула на всі напрямки діяльності товариства і перевезення вантажів не є виключенням. Товариство вживає усіх заходів для забезпечення потреб у перевезенні вантажів. Зокрема "Укрзалізниця" тимчасово перейшла на паперовий документообіг. Усіх працівників залізниці проінструктовано. Також надані детальні інструкції для вантажовідправників щодо організації перевезень вантажів та надання послуг
Повідомляється, що IT-фахівці та партнери працюють над відновленням усіх сервісів.
"Наразі вже відновлено та стабілізуються сервіси купівлі квитків. Паралельно пораюємо й над вантажними системами. Після їх відновлення оформлення документів для здійснення вантажних перевезень здійснюватиметься в електронному вигляді", - повідомили у відповідь на запит.
Доповнення
В "Укрзалізниці" стався технічний збій, через який тимчасово не працювали онлайн сервіси.
Масштабна кібератака на Укрзалізницю була підготовлена росіянами для знищення сервісів. Персональні дані клієнтів у безпеці, а кошти за квитки обіцяють повернути.
27 березня "Укрзалізниця" повідомила, що система онлайн-продажів Укрзалізниці (УЗ) відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.