Управлінська криза в "Украерорусі" та бездіяльність Омеляна заблокували роботу ужгородського аеропорту - Москаль
Київ • УНН
КИЇВ. 21 травня. УНН. Постійні чвари, скандали, корупційні звинувачення і управлінська криза, яку вже більше півроку переживає ДП "Украерорух", відтягують перспективу відновлення повноцінної роботи міжнародного аеропорту "Ужгород" на невизначений термін. Про це на своєму офіційному сайті написав голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль, передає УНН.
"Міністр інфраструктури Володимир Омелян уже двічі приїжджав на Закарпаття, щоб оглянути Ужгородський аеропорт, і двічі обіцяв відновити його повноцінну роботу. Вперше восени 2016-го пан Омелян пообіцяв, що аеропорт запрацює навесні 2017 р. І недотримав слова. Вдруге в квітні.
2018-го пообіцяв відновити повноцінну роботу аеропорту ще цього року. Але з огляду на постійні скандали в ДП "Украерорух", без втручання якого Ужгородський аеропорт не запрацює на повну силу, ця обіцянка знову залишиться невиконаною", - написав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колектив “Украероруху” розпочав трудовий спір з Омеляном
Ситуація, що склалася, - черговий аргумент того, що для відновлення роботи єдиного на Закарпатті аеропорту слід сподіватися не на державну підтримку, а на іноземні інвестиції, додав Г.Москаль.
Нагадаємо, в "Украерорусі" попередили про страйк через ігнорування їхніх вимог збоку Міністерства інфраструктури України. ЗМІ одразу заговорили про загрозу зриву фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, оскільки є ймовірність початку такого протесту авіаційників саме у період проведення футбольного матчу.
За словами голови Ради підприємства “Украероруху” Кирила Поліщука, вимоги працівників “до МІУ та влади в цілому дуже прості — це виконання рішень трудового колективу”.
“А колектив вирішив і висловив недовіру директору Бабейчуку і його заступникам. На підставі цього зажадав від міністра Омеляна звільнити Бабейчука, Мельника, Шевчука, Гомболевського і Касьяненка. Причина недовіри цим людям і таких вимог в тому, що при зазначених чиновниках з підприємства було виведено 405 млн грн на банк-банкрут "Платинум банк“. На нашу думку, це була банальна схема розкрадання бюджетних коштів. Наразі за цим фактом відкрито вже три кримінальні справи, а їх фігуранти продовжують керувати "Украерорухом". В якій країні таке можливо?
З того, що сьогодні спостерігає колектив по частині управління підприємством, випливає, що ДП готують до зміни організаційно-правової форми та, в подальшому, до приватизації. Допустити цього ми не можемо. Найсумніше, що всім цим процесам потурають з боку МІУ”, — сказав він.
Також нагадаємо, якщо авіаційники страйкуватимуть, то півмільйона людей застрягне в аеропортах України.