Укрзалізниця побудувала новий вагон-зерновоз, який може працювати як на українській, так і на європейській колії, з метою
збільшення експорту за рахунок зниження логістичних витрат та оптимізації міжнародних залізничних перевезень. Вагон має
вантажопідйомність 70 тонн, об'єм 104 кубометри та призначений для швидкісного руху до 120 км/год.
Укрзалізниця на власних потужностях збудувала зерновоз, який
оптимально пристосований для перевезень як до української, так і до
європейської колій, тобто може перевозити коліями шириною як 1520 мм, так і
1435 мм. Про це йдеться у повідомленні компанії, передає УНН.
Деталі
Новий вагон-хопер моделі 19-8005-У призначений для
перевезення зерна та інших сипких харчових вантажів. Більшість комплектуючих і
матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Конструкція вагона максимально враховує вимоги для
перевезення аграрної продукції, а його технічні характеристики забезпечують
оптимальне співвідношення обʼєму та ваги.
Крім того, оскільки новий вагон-зерновоз відповідає вимогам,
що діють на інфраструктурі країн Європейського союзу, його використання
дозволить знизити вартість логістики та спростити процедуру узгодження
міжнародних залізничних перевезень. Вагон має:
вантажність 70 тонн;
об’єм кузова 104 кубічних метри;
габарит 02-ВМ;
п’ять завантажувальних люків та шість розвантажувальних;
його конструкційна швидкість становить 120 км/год.
Щоб нарощувати обсяги експорту, маємо не тільки
розбудовувати прикордонну інфраструктуру, а й оновлювати кількісно та якісно
рухомий склад. Вперше в історії України виготовили зерновоз на виробничих
потужностях УЗ, який максимально пристосований для перевезення вантажів
територією України та колією 1435 мм країн ЄС. Далі такі вагони плануємо
поставити на серійне виробництво