Україна розробила перший вагон-зерновоз, придатний як для українських, так і для європейських залізниць
Київ • УНН
Укрзалізниця побудувала новий вагон-зерновоз, який може працювати як на українській, так і на європейській колії, з метою збільшення експорту за рахунок зниження логістичних витрат та оптимізації міжнародних залізничних перевезень. Вагон має вантажопідйомність 70 тонн, об'єм 104 кубометри та призначений для швидкісного руху до 120 км/год.
Укрзалізниця на власних потужностях збудувала зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень як до української, так і до європейської колій, тобто може перевозити коліями шириною як 1520 мм, так і 1435 мм. Про це йдеться у повідомленні компанії, передає УНН.
Деталі
Новий вагон-хопер моделі 19-8005-У призначений для перевезення зерна та інших сипких харчових вантажів. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Конструкція вагона максимально враховує вимоги для перевезення аграрної продукції, а його технічні характеристики забезпечують оптимальне співвідношення обʼєму та ваги.
Крім того, оскільки новий вагон-зерновоз відповідає вимогам, що діють на інфраструктурі країн Європейського союзу, його використання дозволить знизити вартість логістики та спростити процедуру узгодження міжнародних залізничних перевезень. Вагон має:
- вантажність 70 тонн;
- об’єм кузова 104 кубічних метри;
- габарит 02-ВМ;
- п’ять завантажувальних люків та шість розвантажувальних;
- його конструкційна швидкість становить 120 км/год.
Щоб нарощувати обсяги експорту, маємо не тільки розбудовувати прикордонну інфраструктуру, а й оновлювати кількісно та якісно рухомий склад. Вперше в історії України виготовили зерновоз на виробничих потужностях УЗ, який максимально пристосований для перевезення вантажів територією України та колією 1435 мм країн ЄС. Далі такі вагони плануємо поставити на серійне виробництво