Швейцарська компанія ABB інвестує у завод з виробництва роботів у США
Київ • УНН
КИЇВ. 17 березня. УНН. Компанія ABB (ABBN.S) розширює свій головний завод із виробництва роботів у США, оскільки її клієнти в автомобільній, пакувальній та машинобудівній галузях стикаються з обмеженим ринком праці та повертають свої виробництва додому, передає УНН з посиланням на BBC.
Деталі
Швейцарська машинобудівна компанія, яка конкурує з японською FANUC та німецькою Kuka, витрачає 20 мільйонів доларів на збільшення потужностей, на об'єкті в Оберн-Хіллз, який знаходиться у Мічигані. Все для того, щоб задовольнити попит, викликаний масивним пакетом промислових стимулів від адміністрації Байдена.
Сполучені Штати третю позицію на світовому ринку робототехніки.
Через це очікується швидке зростання виробництва, оскільки американські компанії переносять свої заводи, щоб уникнути логістичних заторів, які загальмували ланцюжки постачань після глобальної пандемії.
"Після найсильніших потрясінь у галузі, включаючи COVID, нестачу напівпровідників, а потім війну в Україні, всі підприємства хочуть стати більш стійкими", - сказав Самі Атія, голова підрозділу робототехніки та дискретної автоматизації ABB.
Опитування, проведене ABB минулого року, показало, що 70% підприємств Північної Америки постраждали від збоїв у ланцюжку постачання за останній рік.
В результаті 37% підприємств хотіли повернути свій бізнес до Сполучених Штатів, а 33% розглядали можливість наближення співпраці з країною.
"У США величезний брак кваліфікованої робочої сили, – сказав Атія. "З більш постарілим населенням цей розрив збільшується".
Він додав, що роботи стали простіше у використанні, що робить їх доступними для малих та середніх підприємств, наприклад, таких як пекарні.
Доповнення
IFR очікує, що кількість промислових роботів, які щорічно будуть працювати в Америці, збільшуватиметься в середньому на 8% за рік протягом наступних трьох, це набагато швидше, ніж у Європі, де зростання становитиме 1%.
"Ринок США особливо цікавий, тому що він більш відкритий для іноземного бізнесу, тому що він не має власних вітчизняних брендів", - зазначила генеральний секретар IFR Сюзанна Біллер.