"Роснефть" вимагає від Reuters видалити матеріал про санкційні ризики через "недостовірність"
Київ • УНН
КИЇВ. 26 січня. УНН. Масштабний проект “Восток ойл” компанії “Роснефть” не є арктичним шельфовим або сланцевим, а значить, “не підпадає під дію відповідних санкцій”, йдеться в заяві компанії у відповідь на одну з публікацій агентства Reuters, передає УНН.
Деталі
“Експертиза проекту, проведена провідними світовими технологічними і юридичними компаніями, підтверджує, що „Восток ойл“ не є арктичним шельфовим і/або сланцевим проектом і не потрапляє під дію санкційних обмежень”, — відзначили в компанії.
Крім того, проект з інвестиційної точки зору “цікавий сам по собі і не потребує залучення коштів в обмін на майбутні поставки сировини”, підкреслюється в заяві.
Проект не потребує залучення інвестицій “в обмін на поставки нафти”, заявили в “Роснефти”. Там вважають, що ресурсний потенціал проекту, а також високу якість нафти самі по собі “роблять „Восток ойл“ одним з найбільш привабливих об’єктів для інвестування в світовій енергетичній галузі”. Висновки Reuters в компанії назвали “дискредитують і вводять в оману громадськість, включаючи можливих учасників проекту, що може спричинити фінансові втрати для компанії”.
Раніше Reuters з посиланням на джерела в торговельних колах написало, що “Роснефть” веде переговори з декількома трейдерами про входження в проект в обмін на поставки нафти, але перешкодою в переговорах про фондування є санкційні ризики.
“Роснефть” зажадала від Reuters видалити статтю з сайту і принести вибачення за публікацію “недостовірної інформації”. “Компанія залучила професійну адвокатську організацію для контактів з агентством Reuters з цього приводу і залишає за собою право звернутися до суду для захисту ділової репутації”, — йдеться в заяві “Роснефти”.
Доповнення
Проект “Схід ойл” на Таймирі включає в себе родовища Ванкорської групи, вже розробляються і нові родовища на півночі Красноярського краю. Перша черга проекту забезпечить транспортування до 50 млн тонн нафти на рік, друга — до 100 млн тонн. В кінці 2020 року швейцарський нафтотрейдер Trafigura купив 10%-ву частку в проекті. Умови угоди не розкриваються.