Псевдогрузинські коньяки та нібито французькі вина: АМКУ бореться проти обману українців
Київ • УНН
КИЇВ. 20 жовтня. УНН. Антимонопльний комітет України закликав одеських виноробів відмовитися від поширення на етикетках своєї продукції позначень псевдоналежності до Франції, передає УНН з посиланням на пресслужбу АМКУ.
“Антимонопольний комітет України закликає ПрАТ „Одеський коньячний завод“ відмовитися від поширення на етикетках своєї продукції позначень, які можуть бути сприйнятими споживачами як інформація про іноземне походження напоїв”, — зазначено в повідомлені АМКУ.
Мова йде про вироби підприємства “Шампанське України" з назвами „GRANDE FRANCE“ (ГРАНДЕ ФРАНСЕ) брют”, “Шампанське України „GRANDE FRANCE“ напівсухе”, “Шампанське України напівсолодке”, “Напій винний ігристий з фруктово-ягідним екстрактом рожевий “ГРАНДЕ ФРАНСЕ РОЗЕ”.
“Сукупність текстової та графічної інформації, розміщеної на етикетках напоїв, може викликати у споживача враження про те, що зазначена продукція має відношення до Республіки Франція”, — пояснюють в АМКУ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт: рекомендації АМКУ у боротьбі зі псевдогрузинським алкоголем неефективні
Так само декілька місяців тому Антимонопольний комітет звернувся з обов’язковими рекомендаціями до українських виробників коньяків припинити поширення на етикетках та у рекламі позначень, які можуть ввести в оману споживачів, вказуючи на псевдогрузинське походження напоїв.
Тоді Антимонопльний комітет вимагав від виробників (ТОВ “Атлантіс” (ТМ “Аджарія”), ТОВ “Лоцмен” (ТМ “Азнаурі”), ТОВ “СП Аквавінтекс” і ТОВ “Українська дистрибуційна компанія” (ТМ “Гудаурі”) протягом 10 днів прибрати зі своїх “коньяків” будь-яку асоціацію з нібито іноземним походженням товару.
Проте попри суворі рекомендації АМКУ виробники цих напоїв і надалі вводять споживача в оману, видаючи свою продукцію за “грузинську” та продовжуючи її реалізацію в Україні, зокрема, на таких онлайн-платформах як Rozetka.
Раніше УНН писав, що українці обурені якістю псевдогрузинського коньяку “Aznauri”.