Імпортний алкоголь в США втрачає позиції
Київ • УНН
КИЇВ. 5 травня. УНН. Американські споживачі втрачають інтерес до імпортної горілки. Про це свідчать дані Impact Databank, передає УНН з посиланням на Shanken News Daily.
Так, в 2010 році на частку імпортної продукції припадало 34% всіх горілчаних продажів США, в 2017 цей показник знизився до 31%.
Зокрема, у американців користується попитом горілка бренду Tito's, який виготовляють в місті Остін (штат Техас). У 2017 році обсяги продажів горілки Tito's виросли на 40% - до 5,8 млн ящиків, що в грошовому вираженні становить трохи більше 1 млрд дол.
"У цей почесний клуб "мільярдних продажів" на американському ринку міцного алкоголю входять ще такі знамениті бренди, як коньяк Hennessy, віскі з Теннессі Jack Daniel's, текіла Patrón, канадський віскі Crown Royal і горілка Smirnoff", - наголосили в Impact Databank.
Крім Tito's, свій внесок в зростання продажів місцевої горілки внесли ще два бренди - New Amsterdam, яку виробляє компанія E. & J. Gallo Winery, більш відомої своїми каліфорнійськими винами, і Deep Eddy.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українською горілкою року став бренд Arctica
З першої десятки найбільш продаваних горілок в США зростання в обсязі показав ще шведський бренд Svedka. У 2017 році він додав 1,9% і досяг продажів в 4,4 млн ящиків.
"Решта учасників почесної десятки - Smirnoff, Absolut, Burnett's, Skyy, Pinnacle, Grey Goose і Ketel One - усі в мінусі у порівнянні з 2016-м", - йдеться в повідомленні.
В цілому, згідно з даними Impact Databank, в 2017 році на ринку США було продано 77 млн 9-л ящиків горілки, що становило третину всього ринку міцного алкоголю в країні. У порівнянні з 2016-м роком, продажі горілки в об'ємних показниках зросло на 1%. А з 2010 року зростання продажів горілки в США збільшилось на 15 млн ящиків.
Як писав УНН, кожен п'ятий українець віддає перевагу горілці вітчизняного бренду Medoff.