Дизайнер Balenciaga попросив вибачення за рекламу, яка мала у собі елементи жорстокого поводження з дітьми

Дизайнер Balenciaga попросив вибачення за рекламу, яка мала у собі елементи жорстокого поводження з дітьми

Київ  •  УНН

 • 758015 перегляди

КИЇВ. 11 лютого. УНН. Креативний директор Balenciaga Демна вибачився за рекламну кампанію, яка мала у собі елементи жорстокого поводження з дітьми. Дизайнер заприсягся відмовитися від провокаційного видовища, передає УНН з посиланням на France24.

Деталі

У рекламі Демена, опублікованій наприкінці минулого року, було зображено дітей, які тримають сумки, схожі на плюшевих ведмедиків, але із заклепками та ременями безпеки у роті. Інсталяція була оточена предметами для дорослих, включаючи келихи для вина.

Ця ситуація викликала величезний осуд в Інтернеті, у тому числі з боку знаменитостей та близьких дизайнера.

У своєму першому інтерв'ю після події, Демна сказав, що ніколи не збирався посилатися на насильство.

«Я бачив багато драми у своєму житті, але це було особливо важко… помилка, з якої можна винести уроки», — сказав він в інтерв'ю.

«Я розумію, що мою роботу сприйняли як провокаційну, але ця конкретна ситуація ніколи не була б частиною мого, можливо, провокаційного характеру», — додав він.

Демна сказав, що ведмеді були відсиланням до панку, а не до БДСМ. Проте дизайнер не мав пояснень щодо реквізиту, використаного в іншій серії фотографій, включаючи видрук рішення Верховного суду США про дитячу порнографію.

Balenciaga заявила, що подасть до суду на компанію, яка знімала цю рекламу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Balenciaga судиться з продюсерською компанією на 25 млн доларів через скандальну рекламу