Алкоголь, спорт, телевізор: британці розповіли, як відпочивають в умовах карантину

Алкоголь, спорт, телевізор: британці розповіли, як відпочивають в умовах карантину

Київ  •  УНН

 • 11190 перегляди

КИЇВ. 31 травня. УНН. Чверть британців, які в зв'язку з карантином перейшли на віддалений режим роботи, розслабляються за допомогою вживання алкогольних напоїв. Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією "TeleWare", передає УНН з посиланням на hrnews.co.uk.

У процентному співвідношенні йдеться про 25% жителів країни. Також в переліку популярних методів розслабиться і відпочити від роботи - заняття спортом (37%), читання (35%), прибирання робочого місця (31%), перехід телефону в режим "не турбувати" (17%), перехід телефону в автономний режим роботи (16%).

Найпопулярнішими методами відволіктися і відпочити під час робочого дня британці вважають перегляд телевізора (56%) і проведення часу з друзями та сім'єю (52%).

Відзначимо, за даними Businesswire, у світі зростає попит на міцні алкогольні напої. І, згідно з прогнозами, світовий ринок горілки в 2024 році досягне 54,8 млрд дол.

Нагадаємо, що Україна увійшла в топ-15 світових експортерів цього напою.

За даними соціологів, у нас виросло споживання таких горілчаних брендів, як: "Prime" (+0,1%), "Green Day" (+2,4%), "Absolut" (+0,4%), "Др.Житник" (+0,7%). А знизилася популярність: "Nemiroff" (-1,2%), "Хлібний Дар" (-1,2%), "Козацька Рада" (-1,8%), "Medoff" (-1,3%), "Мороша" (-1,8%) і "Arctica" (-0,2%).