Жителі ЄС витрачають на алкоголь більше грошей, ніж на освіту

Жителі ЄС витрачають на алкоголь більше грошей, ніж на освіту

Київ  •  УНН

 • 12900 перегляди

КИЇВ. 25 травня. УНН. У 2016 році жителі Європейського союзу витратили майже 130 млрд євро на алкогольні напої, що становить 0,9% ВВП Євросоюзу, або більше 250 євро на кожного жителя ЄС. Про це повідомляє Євростат, передає УНН.

"Річні витрати на алкогольні напої приблизно еквівалентні витратам на медичні товари, прилади та обладнання і трохи більше, ніж витрати на соціальний захист або освіту в 2016 році", - йдеться в повідомленні.

Зокрема зазначається, що населення ЄС витрачає на алкоголь в середньому 1,6% коштів від своїх споживчих витрат.

"Слід зазначити, що ці дані не включають алкогольні напої, що купуються в ресторанах і готелях", - йдеться в повідомленні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці в середньому витрачають на алкоголь по 600 грн на рік

Серед країн-членів ЄС найбільша частка витрат на алкоголь зафіксована в трьох країнах Балтії: Естонії (5,6%), Латвії (4,8%) і Литві (4,2%). За ними слідують Чехія і Польща (3,6%), Угорщина і Фінляндія (2,9%).

У той же час, найнижча частка витрат на алкогольні напої в Іспанії (0,8%), Італії (0,9%), Австрії (1,3%), Португалії (1,4%) і Німеччини (1,5 %).

Відзначимо, що в Україні кожна людина, в середньому, щорічно витрачає на алкоголь близько 600 грн.

Найчастіше українці надають перевагу горілці (серед міцних напоїв) і вину. Рівень споживання останнього демонструє вікову динаміку протягом останніх півтора років.

Разом з тим, українська горілка вважається однією з кращих у світі.

"Віскі, ром, вермути і навіть вино іноземного виробництва, як правило, краще українських аналогів. Але якщо йдеться про горілку, то українська продукція займає високі місця в світовому рейтингу. Знову ж, наприклад, наш бренд горілки Medoff, за останній рік отримав 10 нагород на світових дегустаційних конкурсах в США, Німеччині, Бельгії і т.д.

В цілому, саме українська горілка вважається однією з кращих в світі, і тому тут точно не варто переплачувати за іноземну етикетку", - розповів УНН директор по маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий.