$42.070.01
49.020.03
Графіки відключень електроенергії

Жителі ЄС витрачають на алкоголь більше грошей, ніж на освіту

Київ • УНН

 • 12941 перегляди

КИЇВ. 25 травня. УНН. У 2016 році жителі Європейського союзу витратили майже 130 млрд євро на алкогольні напої, що становить 0,9% ВВП Євросоюзу, або більше 250 євро на кожного жителя ЄС. Про це повідомляє Євростат, передає УНН.

Жителі ЄС витрачають на алкоголь більше грошей, ніж на освіту

"Річні витрати на алкогольні напої приблизно еквівалентні витратам на медичні товари, прилади та обладнання і трохи більше, ніж витрати на соціальний захист або освіту в 2016 році", - йдеться в повідомленні.

Зокрема зазначається, що населення ЄС витрачає на алкоголь в середньому 1,6% коштів від своїх споживчих витрат.

"Слід зазначити, що ці дані не включають алкогольні напої, що купуються в ресторанах і готелях", - йдеться в повідомленні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці в середньому витрачають на алкоголь по 600 грн на рік

Серед країн-членів ЄС найбільша частка витрат на алкоголь зафіксована в трьох країнах Балтії: Естонії (5,6%), Латвії (4,8%) і Литві (4,2%). За ними слідують Чехія і Польща (3,6%), Угорщина і Фінляндія (2,9%).

У той же час, найнижча частка витрат на алкогольні напої в Іспанії (0,8%), Італії (0,9%), Австрії (1,3%), Португалії (1,4%) і Німеччини (1,5 %).

Відзначимо, що в Україні кожна людина, в середньому, щорічно витрачає на алкоголь близько 600 грн.

Найчастіше українці надають перевагу горілці (серед міцних напоїв) і вину. Рівень споживання останнього демонструє вікову динаміку протягом останніх півтора років.

Разом з тим, українська горілка вважається однією з кращих у світі.

"Віскі, ром, вермути і навіть вино іноземного виробництва, як правило, краще українських аналогів. Але якщо йдеться про горілку, то українська продукція займає високі місця в світовому рейтингу. Знову ж, наприклад, наш бренд горілки Medoff, за останній рік отримав 10 нагород на світових дегустаційних конкурсах в США, Німеччині, Бельгії і т.д.

В цілому, саме українська горілка вважається однією з кращих в світі, і тому тут точно не варто переплачувати за іноземну етикетку", - розповів УНН директор по маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий.