Відповідальність перед працівниками та партнерами: як глобальним компаніям в Україні вдається підтримувати свої команди під час війни
Київ • УНН
КИЇВ. 26 травня. УНН. Після повномасштабного вторгнення росії в Україну, коли співробітники компанії, як і всі українці, прокинулися від вибухів, у МХП посилилося розуміння цінності кожної людини в команді, її безпеки, здоров’я, мотивації. Про те, як вибудовувати корпоративну соціальну відповідальність компанії під час війни (КСВ), розповів директор департаменту КСВ МХП Павло Мороз, передає УНН з посиланням на Глобальний договір ООН в Україні.
Деталі
Мороз наголосив, що для МХП, як і для кожного бізнесу в Україні сьогодні, було важливо усвідомити свою роль у досягненні спільної цілі для всіх українців — перемоги у війні.
Зрозумівши, яку цінність приносить кожен співробітник компанії, а компанія — країні, можна створити практики корпоративної соціальної відповідальності, які дають змогу максимально ефективно працювати в нових умовах.
Так, за словами Мороза, вибудувати КСВ в умовах сучасних викликів можливо на кількох ключових ціннісних орієнтирах. По-перше, за рахунок усвідомлення цінності кожної людини в команді і ролі компанії в досягненні головного – перемоги України.
Окрім того, КСВ розбудовується через відновлення соціальної стійкості.
"Найперше – задоволення нагальних потреб своїх працівників, партнерів, споживачів, громадян вільної країни", - підкреслив Мороз.
Також для компанії важливо усвідомлювати відповідальність перед працівниками та партнерами, які і далі працюють, часто змінивши звичні обов’язки і перейшовши в режим роботи 24 на 7, наголосив Мороз.
І наостанок – турбота про споживачів, частина з яких вимушено залишила свої домівки. І, звісно ж підтримка відважних захисників, медиків, рятувальників, серед яких – і працівників компаній, зауважив директор департаменту КСВ компанії МХП.
Голова правління МХП Юрій Косюк своєю чергою наголосив, що у центрі уваги сучасного цивілізованого бізнесу має бути людина.
Довідка
МХП - провідний виробник курячого м'яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів ("Наша Ряба"). Засновник компанії - Юрій Косюк.