“Від стійкості до відновлення”: як компанія МХП підтримує українців під час війни
Київ • УНН
КИЇВ. 29 вересня. УНН. Після 24 лютого українські підприємства стикнулися з низкою проблем. Деякі бізнеси не змогли пережити кризу та зачинилися, втім є й ті, хто не припиняв свою роботу ані на день. З якими викликами стикнулася одна з найбільших міжнародних компаній у сфері харчових та агротехнологій України, розповів керівник департаменту корпоративної соціальної відповідальності компанії МХП Павло Мороз на форумі "Від стійкості до відновлення", передає УНН.
Деталі
У перші дні повномасштабного вторгнення росії в Україну компанія МХП не зупиняла своє виробництво. Разом з тим виникла необхідність порятунку працівників, що опинилися у зонах бойових дій.
Цитата
“Ми точно не зупинили своє виробництво, тому що власник компанії і весь менеджмент залишилися в Україні. Наші заводи продовжили працювати, крім одного випадку - у місті Костянтинівка Донецької області. Сьогодні ми, до речі, туди довезли наше м’ясо у супроводі наших військових і роздали тим працівникам, які не мали змоги звідти виїхати”, - повідомив Павло Мороз.
Він підкреслив, що МХП з перших днів війни зрозуміла, що соціальна стійкість є головним завданням для компанії. Мороз розповів: через службу корпоративної соціальної відповідальності проходили 95% заявок і компанія не відмовила у жодній з них.
За його словами, компанія не лише продовжує працювати, але й сприяє розвитку маленьких бізнесів. Тож навіть під час повномасштабної війни МХП не відмовилася від свого щорічного конкурсу грантів на підтримку мікропідприємництва.
“Ми першими в Україні почали підтримувати бізнес. За ініціативи благодійного фонду “МХП-Громаді”, спільно організували конкурс “Роби своє” - це конкурс розвитку мікропідприємництва, під час під час якого відібрали 62 переможці. Лише на старт, розвиток або релокацію їхнього бізнесу було витрачено понад 6 млн грн, у тому числі ми заплатили відповідні податкові зобов’язання. 5 млн грн отримали наші грантоотримувачі. Ми були перші в Україні і це є предмет гордості, бо коли Президент у квітні сказав, що нам потрібно повертатися до підтримки економіки, ми власне й ініціювали цей конкурс, а в червні вже відібрали заявки”, - додав Мороз.
Окрім того, що підприємства МХП продовжують працювати, чим підтримують економіку країни, компанія також долучається до культурних проєктів. Один з них - Національний тур “Кіно заради перемоги”. Він реалізується за підтримки Офісу Президента, Державного агентства України з питань кіно, Асоціації "Дивись українське!" за підтримки фонду "МХП-Громаді" та компанії "Делойт" в Україні, за сприяння компанії "Вавілон", ГО "УкрКіноФест", ГО "Спілка підприємців теле та кіноіндустрії", окремих підрозділів ЗСУ та Національної гвардії України у взаємодії з обласними військово-цивільними адміністраціями та Національною поліцією України.
“Ми вважаємо, що культура - це єднальний фактор. Торік у межах кінотуру було 40 локацій, цього року - понад 200. Раніше основним запитом була популяризація українських фільмів, цього ж року ми підтримуємо морально-патріотичний дух українців: це і громади, в яких ми показували кіно просто неба, і наші військовослужбовці, для яких це також віддушина”, - розповів керівник департаменту корпоративної соціальної відповідальності компанії МХП.