МХП змінюється: баланс емоцій, комфорту та якісної кулінарії у новому "М'ясомаркеті" в Києві

МХП змінюється: баланс емоцій, комфорту та якісної кулінарії у новому "М'ясомаркеті" в Києві

Київ  •  УНН

 • 53377 перегляди

КИЇВ. 3 серпня. УНН. 29 липня у Києві відкрився черговий магазин торгової мережі “М’ясомаркет” від холдингу МХП. Компанія заявляє, що станом на сьогодні цей маркет максимально наближений до втілення концепції “М’ясомаркет 2.0”, яка була розроблена на базі річного досвіду існування мережі — з урахуванням чисельних досліджень експериментів та аналітики, а також тісної співпраці з покупцями. Новий гастрономічний бутик став сьомим “М’ясомаркетом” у Києві, він працює на вулиці Єлизавети Чавдар, 13.

Керівник групи маркетингу мережі “М’ясомаркет” Олена Бойко пояснила, що концептуально “М’ясомаркет 2.0” обумовлений переходом від формату “зручного магазину” (convenience store) до “магазину кулінарного досвіду” (food experience store).

“Головними для кожного „М’ясомаркету“ були і залишаються максимальний комфорт та позитивні емоції покупців. Для цього ми постійно працюємо над якістю сервісу та асортиментом, вдосконалюємо логістику, виробничі та маркетингові процеси. Від початку „М’ясомаркет“ орієнтувався на великий спектр готової продукції та широкий вибір м’яса, але завдяки концепцїї „М’ясомаркет 2.0“ ми суттєво розширюємо наші кулінарні можливості, робимо ще більший акцент на готових стравах гарячої та холодної кулінарії, а також м’ясних напівфабрикатах”, — відзначила Олена Бойко.

Урочисте відкриття зацікавило чимало киян, магазин у день відкриття відвідали понад 1000 гостей. У відділі кулінарії спілкувався з гостями та пропонував страви за власними рецептами кулінарний експерт МХП і зірка кулінарного шоу “МастерШеф. Професіонали” Алік Мкртчян, який віднедавна працює в МХП.

Як і у всіх інших “М’ясомаркетах”, у новому магазині замість класичних продавців працюють м’ясні сомельє. Це знавці м’яса, які пройшли спеціальне навчання та мають доступною мовою розповідати про м’ясну продукцію, надавати консультації та допомагати з вибором м’яса, ділитися рецептами.

“Дуже привітний та стильно оформлений магазин. Вибір м’яса вражаючий, крутий сервіс. Дочці подарували яскравий альбом і навіть зробили безкоштовний аквагрим. Також сподобався відділ готової кулінарії. Приємно було поспілкуватися з Аліком Мкртчяном, не знала, що він працює в цій торговій мережі. Буду рекомендувати „М’ясомаркет“ своїм друзям”, — поділилася враженнями відвідувачка Аліна, яка проживає на вулиці Чавдар.

“Зайшли з другом перекусити та протестувати готові страви. Вибір у кулінарному відділі реально великий. Спробували шашлички, свинячі реберця, картопляні діпи та салати — все смачне, сподобалося, ціни адекватні. Також зручно, що поїсти можна прямо за столиками в магазині”, — розповів інший місцевий житель Андрій.

В МХП анонсують відкриття найближчим часом ще двох київських магазинів — 5 серпня відкриється крамниця на вул. Глушкова, 9в, 7 серпня “М’ясомаркет” з’явиться у Святопетрівському на бул. Лесі Українки, 10.

Як повідомлялося раніше, 16 липня — за день до першої річниці існування “М’ясомаркету” — у Володимирі-Волинському був відкритий магазин № 100 цієї торгової мережі. У 2021 році найбільшої швидкості експансія торгової мережі набула влітку: у період з 1 червня до 16 липня з’явилися 32 магазини у 15 областях України. У липні мережа поповнилася 25 новими маркетами. За даними інформаційного порталу All Retail, який спеціалізується на дослідженні та аналітиці сегментів української роздрібної торгівлі, “М’ясомаркет” став абсолютним лідером продуктового рітейлу України за динамікою зростання в липні та одним з лідерів за кількістю нових торгових точок у I півріччі 2021 року.

Перші “М’ясомаркети” почали з’являтися з липня 2020 року. Станом на сьогодні найбільша їх кількість у Сумській (13 магазинів), Волинській (10), Кіровоградській (9), Херсонській (9), Закарпатській (9) та Одеській (областях. Стратегічна мета МХП — упродовж 5 років розширити мережу “М’ясомаркет” до 2000 магазинів.