Літо диктує моду на слабоалкогольні коктейлі - експерт
Київ • УНН
КИЇВ. 6 червня. УНН. У літній період часу алкогольні, слабоалкогольні та безалкогольні коктейлі користуються особливою популярністю серед споживачів. Українці - не виняток, тим більше, що сьогодні світові тренди на алкогольному ринку диктують моду саме на коктейлі. Про це в коментарі УНН розповіла президент Всеукраїнської асоціації барменів Ірина Машихіна.
“Пити коктейлі — свіжі, прохолодні, освіжаючі в літню пору — це люблять всі, включаючи наших дорогих співвітчизників. Тож це сміливо можна називати світовим трендом”, — сказала вона.
За словами експерта, сезонність в барі і безпосередньо в коктейлі — завжди актуальна.
“Ягоди, фрукти, овочі — використання всього цього смачно-корисного різноманітності і робить вживання коктейлів ще більш привабливим. Зараз — сезон полуниці, наприклад. Ароматна, смачна, улюблена всіма ягода прикрасить такі відомі коктейлі, як Gin Sour, Vodka Sour, Margarita, Daiquiri, Caipirinha, Caipiroska”, - уточнила Машихіна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український бренд випустив нову серію найпопулярніших барних коктейлів
При цьому вона зазначила, що пити коктейлі або алкоголь в чистому вигляді — це справа смаку кожного окремого споживача.
“Однак при виборі, безперечно, буде грати роль місце розташування, кліматичні умови, обставини. На морському узбережжі однозначно буде більш доречний легкий прохолодний фруктовий коктейль, ніж ром або віскі в чистому вигляді. А в прохолодну погоду смачний стаканчик чогось міцного — буде в самий раз, наприклад, чарка кальвадосу, коньяку або віскі”, - розповіла президент профільної асоціації.
В цілому ж, за словами Машихіної, в Україні сьогодні спостерігається тенденція до збільшення споживання слабоалкогольних напоїв.
Як повідомляв УНН, в Україні випустили серію найпопулярніших барних коктейлів. Бренд LONGmixER презентував Mojito, Pina Colada, Gin Fizz, Singapore Sling.
Також нагадаємо, що недавно корпорація Coca-Cola теж запустила в продаж перший свій алкогольний коктейль. Поки він доступний тільки споживачам в Японії.
У цілому ж споживачі по всьому світу все частіше віддають перевагу не чистим алкогольних напоїв, а різним міксам і коктейлям.