Київ рухається трьома паралельними шляхами для будівництва сміттєпереробного заводу – Пантелеєв

Київ рухається трьома паралельними шляхами для будівництва сміттєпереробного заводу – Пантелеєв

Київ  •  УНН

 • 6989 перегляди

КИЇВ. 6 вересня. УНН. Сьогодні Київ рухається трьома паралельними шляхами, кожен із яких має на меті будівництво сміттєпереробного заводу. Перший — це оголошений 28 серпня конкурс на залучення інвестора. Другий шлях — пропозиція ПрАТ “Київспецтранс” щодо спільного будівництва заводу із муніципалітетом. Третій — це будівництво за кошти міста на ділянках, що сьогодні є придатними для таких заводів. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, передає УНН з посиланням на офіційний портал Києва.

Він нагадав, що 27 жовтня 2016 року Київрада прийняла рішення про закриття 5-го полігону, і за два роки проведена робота для створення альтернативи полігону — сміттєпереробного підприємства. Саме тому місто сьогодні працює у трьох напрямах для будівництва такої альтернативи.

“28 серпня ми оголосили конкурс залучення інвестицій у переробку сміття. Ми створили модель наближену до тієї, яку бачать міжнародні оператори чи організатори, які займаються переробкою сміття та інвестують у цю сферу. Я вважаю, що нам це вдалося. Пряме залучення інвестицій — це перший напрям. Другий напрям — це побудова підприємства переробного на базі підприємства ПрАТ „Київспецтранс“. Частина акцій підприємства — міська, а частина — приватна. І це модель спільного фінансування будівництва підприємства. Третій напрям — це будівництво безпосередньо містом сміттєпереробних потужностей. Ми знайшли і визначили три ділянки у межах Києва. Звісно, це територія, що віддалена від житлової зони”, — повідомив представник КМДА.

Він поінформував, що Київ виробляє 1,2 млн тонн відходів на рік. Із них 250 тис. утилізується на заводі “Енергія”, 450 тис. — захоронюється на полігоні ТПВ №5, 150 тис. — на полігоні №6, ще майже 400 тис. — на інших полігонах, що мають ліцензії і перебувають в області.

“Тому і в рамках міського конкурсу, і в рамках пропозиції від „Київспецтрансу“ мова йде про те, що підприємство повинно мати орієнтовну потужність 450 тисяч тон на рік, щоб замінити обсяги, що йдуть на полігон”, — пояснив Петро Пантелеєв.