$42.180.00
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Експерти розповіли, якими будуть великодні ціни на продукти

Київ • УНН

 • 18792 перегляди

КИЇВ. 6 квітня. УНН. За два тижні, 19 квітня, православні українці святкуватимуть Великдень. Але традиційного підвищення цін на продукти харчування цьогоріч певно не буде. Таку думку у коментарі УНН висловив економічний експерт Андрій Новак.

Експерти розповіли, якими будуть великодні ціни на продукти

"Ціни не зростуть, бо великого попиту на продукти харчування не буде. Від початку карантину українці тільки те й робили, що ходили за харчами у продуктові мережі. І сьогодні купівельна спроможність українців – досить низька", - каже експерт.

За його словами, українці святкуватимуть Великдень скромно і в домашньому режимі. Відтак, ажіотажу на харчі не буде, каже фахівець.

Думку Новака розділяє економічний експерт Олександр Охріменко. Продуктовий бум – позаду, каже він.

"Не думаю,що на Великдень буде ажіотаж. Люди вже скупилися і достатньо. Фінансової можливості активно купувати і надалі у людей нема.

Щодо цін – те ж саме. Хто хотів – той уже достатньо їх підняв", - вважає Охріменко.

А от аналітики ресурсу "Pro consulting" стверджують, що підвищеним попитом все ж буде користуватися на карантині "соціальний кошик".

"У розрізі продуктів харчування найменше впаде попит на продукти харчування, які відносяться до "соціальної кошику" - хліб, м'ясо, яйця і молоко. Це базові продукти харчування, які населення буде споживати практично в будь-яких умовах, тому для цієї категорії споживання на час карантину скоротиться на 5-10%", - зазначили там.

Раніше у Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства повідомили, що у торгівельних мережах падають запаси курятини. Якщо позаминулого тижня (18-26 березня) запасів вистачало на 2,5 дня, то на минулому тижні вони скоротилися до 1,3 дня.

Загалом під час карантину попит на курятину в Україні зріс майже на чверть. За даними найбільшого виробника, компанії МХП (Наша Ряба) перевагу люди віддають курятині в упаковці.

У компанії також додали, що не спекулювали на цінах і не завищували їх, незважаючи на підвищений попит, що також підтверджується незалежним моніторингом цін.