Експерт розповів про важливі зміни на дорогах України за рік

Експерт розповів про важливі зміни на дорогах України за рік

Київ  •  УНН

 • 8140 перегляди

КИЇВ. 28 вересня. УНН. Серед важливих змін за рік, запроваджених Міністерством інфраструктури, які суттєво вплинули на ситуацію на дорогах, можна виокремити значне посилення відповідальності за порушення габаритно-вагових норм на рівні законодавства, підкріплення його сучасними електронними засобами та повсюдне оновлення й будівництво доріг. Про це у своєму коментарі УНН розповів президент громадського об’єднання "Союз перевізників України" Валентин Демчук.

"Законодавство прийнято. Тобто по габаритно-ваговому контролю є посилення відповідальності значне. Оскільки відповідальність збільшили, значно збільшили, оскільки дали можливість фіксувати ці порушення в автоматичному режимі, і фотозйомкою - ми звісно очікуємо позитивний результат", - повідомив Демчук.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Криклій виконав обіцянку придбати 220 відеокамер для доріг

Також експерт зауважив, що подальша реформа всієї сфери повинна рухатись за шляхом повного переходу на зручні електронні сервіси для усунення людського фактору та корупційної складової в Укртрансбезпеці.

Крім того, Валентин Демчук відзначив достатньо великі об’єми дорожніх робіт, які зараз відбуваються в Україні.

"Дороги робляться достатньо у великому об’ємі по всій країні, дороги ремонтуються. Наскільки знаю, дороги будуються за новою технологією, їх якість буде перевірена експлуатацією, але сам факт дуже приємний, що дороги все ж таки будуються, ремонтуються, йдуть капітальні ремонти. Роботи ведуться там, де ніколи не велись: особливо на Рівненщині ведуться ось точно, бо це мій рідний край", - зазначив Демчук.

Нагадаємо, міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що програма Президента “Велике будівництво” на цей рік буде реалізована в обумовлені терміни. Загалом до кінця року в Україні буде побудовано 4 тис. км доріг державного значення і 2,5 тис. км доріг місцевого значення.

Також Криклій зазначав, що програма безпеки дорожнього руху у 2018 році була реалізована на 0%, а в 2020 році вона опрацьована вже на 87%.

"Менше людського впливу. Все в світі вже прорахували. Цифрові дороги, цифровізація, і власне інтелектуальні транспортні системи - вони мають стати основою, тому що розрахунки мають виходити із цього. Не суб’єктивні речі, коли і де розмістити розв’язку чи пішохідний перехід, а саме математичні, правильні розрахунки. Тому інфраструктура повинна ставати не просто безпечною, а ще й цифровою", - наголосив Криклій.