Для дітей з особливими потребами у навчальних закладах створять спеціальні команди супроводу
Київ • УНН
КИЇВ. 13 червня. УНН. Для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках мають створюватись команди психолого-педагогічного супроводу. Вони, зокрема, розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина, а також коригуватимуть їх за потреби. Примірне положення про створення таких команд вже розміщено на сайті МОН, передає УНН.
До складу “шкільної” команди мають увійти керівники закладу (директор чи його заступник з навчально-виховної роботи), вчителі та їх асистенти, вчитель-реабілітолог, соціальний педагог, психолог та, за потреби, вчитель-дефектолог. У “дошкільну” команду теж входить директор, вихователь та його асистент, соціальний педагог, а також вчитель-дефектолог та реабілітолог.
Передбачається, що членами команди обов'язково мають бути батьки чи законні представники дитини з особливими освітніми потребами. Крім того, можна залучати інших фахівців - лікарів, асистентів дитини, представників служби у справах дітей тощо. Примірне положення чітко визначає функції кожного учасника команди.
Нагадаємо, 8 червня МОН розповіло про результати антидискримінаційної експертизи. Зокрема, рекомендувалося вилучити з підручників назви етнічних груп, які можуть мати негативну конотацію, - "негри", "цигани", тощо.