Авіакатастрофа у Чугуєві: Таран запевнив, що літак міг літати "без поновлення ресурсу" ще три роки
Київ • УНН
КИЇВ. 26 вересня. УНН. Військового літака Ан-26 міг би літати без поновлення ресурсу ще три роки. Про це повідомив міністр оборони України Андрій Таран журналістам в ефірі одного з українських телеканалів, передає УНН.
"За попередньою інформацією, двигун не відмовив - якийсь датчик відмовив. За тією інформацією, яка у нас є, двигун мав понад 5 тисяч годин льоту до чергового ремонту", - сказав Таран.
На запитання, чи цього року літак не ремонтували, Таран відповів: "Ні. Він 77-го року, йому 43 роки. Але він ще міг літати без поновлення ресурсу три роки. Ми розглядали окремо питання і по двигуну, і по літаку…Що саме трапилося - якась технічна неполадка, що саме - будемо з'ясовувати".
Нагадаємо, на майданчику державних закупівель ProZorro у липні цього року була оприлюднена інформація про укладання договору на ремонт літаків, одним з яких, виходячи із вказаних даних, був АН-26, що зазнав катастрофи у Харківській області.
Нагадаємо, вчора о 20:45 у Чугуєві на Харківщині впав літак. Всього на борту повітряного судна перебувало 27 осіб - члени екіпажу, курсанти і офіцери Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба: 25 загинули на місці, один із курсантів помер сьогодні зранку від отриманих опіків. Ще одна людина наразі перебуває на лікуванні.
За даними ДСНС, станом на 12:15, усього знайшли тіла 25 осіб, 1 особа померла в лікарні, 1 особа постраждала.
Також у ДБР повідомили про чотири версії причин авіакатастрофи на Харківщині. Серед них: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.
Раніше попередню причину авіакатастрофи на Харківщині озвучив міністр оборони України Андрій Таран. За його словами, відбулася відмова датчика у лівому двигуні літака АН-26.
Повідомлялося, що на місці падіння військового літака на Харківщині розпочала работу комісія по розслідуванню причин катастрофи, а у СБУ повідомили деталі і хронологію авіакатастрофи.
Пізніше уряд утворив комісію із розслідування причин авіакатастрофи під Харковом.