Apple, Disney та інші відмовляються від реклами в X Ілона Маска
Київ • УНН
X, колишній Twitter, втрачає ключових рекламодавців через скандали, пов'язані з публікаціями антисемітського та нацистського змісту. Корпорація Apple, Disney і інші зупинили свої рекламні кампанії на платформі
Соціальна мережа X (колишній Twitter), що належить Ілону Маску, втрачає ключових рекламодавців, на тлі скандалів навколо постів антисемітського та нацистського змісту, пише УНН з посиланням на DW.
Деталі
За повідомленнями, у п'ятницю, 17 листопада, розміщення реклами призупинили технологічна корпорація Apple, компанія Disney, а також кіностудії Warner Bros. Discovery, Paramount, Sony Pictures та Lionsgate.
Раніше про аналогічне рішення оголосив американський IT-гігант IBM. Корпорація заявила, що вона "абсолютно нетерпима до розпалювання ненависті та дискримінації" і зупиняє свою рекламну кампанію на платформі мікроблогів доти, "поки ця абсолютно неприйнятна ситуація не буде розслідувана". За даними The New York Times, корпорація збиралася витратити на рекламу в X 1 млн дол. у четвертому кварталі поточного року.
Доповнення
Це сталося після того, як некомерційна організація Media Matters звернула увагу на те, що реклама деяких перелічених компаній відображалася в X поряд з постами, що вихваляють Гітлера та нацизм. Соцмережа після цього прозвітувала про проведення "чистки" пронацистських акаунтів.
Ще один скандал спалахнув після того, як Маск 15 листопада підтримав антисемітський твіт, а потім звинуватив єврейську громадську організацію, яка бореться з антисемітизмом, у тому, що нібито "пропагує расизм".
Капіталізація X з моменту покупки соцмережі Маском впала на 55%. На думку експертів, це багато в чому стало результатом реформ Маска, який звільнив більшість модераторів та відновив акаунти правих екстремістів та конспірологів. У результаті платформу захлеснула хвиля ненависті та дезінформації, наголошують критики бізнесмена.
Сам Маск звинуватив "багатьох найбільших рекламодавців" у тому, що вони є "найбільшими гнобителями прав на свободу вираження думок". Він закликав користувачів перейти на платну підписку в X, яка унеможливлює наявність реклами, а також назвав Media Matters "чистим злом".
Реагуючи на обидва скандали, виконавчий директор X Лінда Яккаріно написала у своєму мікроблозі, що очолювана нею соцмережа незмінно "займала чітку позицію щодо антисемітизму та дискримінації", ведучи боротьбу з цими явищами, "яким немає місця ніде у світі". При цьому пости Маска Яккаріно не прокоментувала.