Глава Boeing: збій в системі MCAS зіграв роль в катастрофах двох лайнерів

Глава Boeing: збій в системі MCAS зіграв роль в катастрофах двох лайнерів

Київ  •  УНН

 • 8526 перегляди

КИЇВ. 5 квітня. УНН. Збій в системі поліпшення характеристики маневровості MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System) мав місце на борту обох Boeing 737 МАКС, які потрапили в катастрофу. Про це повідомив в розміщеній в четвер на сайті корпорації заяві генеральний директор Boeing Денніс Меленберг, коментуючи підсумки попередньої доповіді про причини катастрофи 10 березня літака авіакомпанії Ethiopian Airlines. Літак такої ж моделі розбився 29 жовтня минулого року в Індонезії, інформує УНН.

“Все подробиці події будуть приведені державними органами в доповідях за підсумками розслідувань, — зазначив глава Boeing, — Однак після публікації попередньої доповіді з розслідування катастрофи рейса 302 авіакомпанії Ethiopian Airlines очевидно, що на обох літаках система поліпшення характеристики маневровості, відома під назвою MCAS, увімкнулася в результаті помилкової інформації про кут атаки”.

За словами Меленберга, експерти корпорації “взаємодіють з Федеральним авіаційним управлінням США і з авіакомпаніями-клієнтами з тим, щоб завершити розробку і завантажити вдосконалене програмне забезпечення, яке виключить повторення трагедій, подібних катастроф рейсу 610 авіакомпанії Lion Air і рейсу 302 авіакомпанії Ethiopian Airlines. Завершення робіт і сертифікація цього програмного забезпечення, за його словами, буде здійснене “в найближчі тижні”.

10 березня в результаті авіакатастрофи в Ефіопії загинули 157 осіб — громадяни 35 країн. Рейс з Аддіс-Абеби в Найробі Boeing 737 MAX 8 впав приблизно в 60 км на північний захід від ефіопської столиці.

29 жовтня 2018 року жертвами аварії Boeing аналогічної моделі в Індонезії стали 189 осіб. Багато країн світу, включно з Україною, США і держави ЄС, з міркувань безпеки призупинили експлуатацію літаків цієї серії.