Завойовувати клієнтів АЗС допомагають сервіс і добра кава

Завойовувати клієнтів АЗС допомагають сервіс і добра кава

Київ  •  УНН

 • 7200 перегляди

КИЇВ. 2 листопада. УНН. Якісне пальне, зручність розташування, ввічливість і доброзичливість операторів, оперативність обслуговування, чистота на АЗС і наявність кафе - це ті параметри роботи АЗС, які позитивно впливають на задоволеність клієнтів. Про це свідчать результати дослідження опубліковані компанією Profpoint, передає УНН.

Так, третина опитаних клієнтів АЗС заявили, що якісне паливо є основним для них при оцінки рівня сервісу на АЗС. У зручному розташуванні і привітності оператора зацікавлені 19% і 10% опитаних відповідно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: WOG Cafe - лідер серед ресторанів на АЗС

На користь наявності кави на АЗС висловилися 5% опитаних водіїв.

Також наголошується, що серед причин невдоволення клієнтів: незручний заїзд (5%), відсутність магазину (4%), незацікавленість оператора (6%) і незадовільний стан або відсутність туалетів (9%).

Нагадаємо, великі українські мережі АЗС активно розвивають рітейл напрямок: відкривають кафе і супермаркети. Лідерів в цьому напрямку є компанія WOG, яка в середньому в рік продає більше 20 млн фележанок кави.