Рівень довіри українців до телемарафону "Єдині новини" продовжує падати - КМІС
Київ • УНН
У КМІС підкреслили, що баланс довіри-недовіри досі лишається позитивним (тобто більше тих, хто йому довіряє, ніж не довіряє).
Рівень довіри українців до загальнонаціонального телемарафону "Єдині новини" продовжує знижуватися і в грудні 2023 року становить 43%. Про це свідчать дані опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) 4-10 грудня 2023 року, передає УНН.
Деталі
Якщо між травнем 2022 року і жовтнем 2023 року частка тих, хто довіряє, знизилася з 69% до 48%, то до грудня 2023 року показник знизився до 43%.
Разом з цим до 38% зросла частка тих, хто не довіряє телемарафону (решта 19% мають невизначене ставлення). Водночас у КМІС підкреслили, що баланс довіри-недовіри досі лишається позитивним (тобто більше тих, хто йому довіряє, ніж не довіряє).
Важливо зазначити, що хоча ті, хто не довіряє В. Зеленському, значно більш критичні до телемарафону, але і серед тих, хто довіряє В. Зеленському телемарафону довіряють 52% (не довіряють – 29%, не визначилися – 19%)
Опитування свідчать, що у всіх регіонах приблизно однакова кількість населення (42-44%) довіряють телемарафону "Єдині новини".
Доповнення
Виконавчий директор КМІС Антон Грушецький, коментуючи підсумки дослідження, зазначив, що "телебачення тепер дивиться меншість населення. За його словами, перегляд телемарафону не такий значний, як багато кому може здаватися.
Він також відзначив, що зараз загалом значно знизилася довіра до українських ЗМІ (між груднем 2022 року і груднем 2023 року – з 57% до 29%), тобто є загальна проблема з довірою ЗМІ (а не лише телемарафону).
У будь-якому випадку показники довіри до телемарафону хоч і знизилися, але ще багато людей довіряють йому. Як ми зазначали в жовтні, при нинішніх показниках довіри зберігається оптимальна можливість для менш проблемної трансформації телемарафону в інший формат, який буде більше відповідати інформаційним потребам поточної ситуації
Довідково
Протягом 4-10 грудня 2023 року КМІС провів всеукраїнське опитування громадської думки "Омнібус", зокрема, із запитанням про довіру до телемарафону "Єдині новини". Методом телефонних інтерв'ю на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів опитано 1200 респондентів, які мешкають у всіх регіонах України (крім АР Крим).
Опитування проводилося з дорослими (віком 18 років і старше) громадянами України, які на момент опитування проживали на території України (у межах, що контролювала влада України до 24 лютого 2022 року).
Формально за звичайних обставин статистична похибка такої вибірки не перевищує 3,2%.
Нагадаємо
Згідно з недавнім опитуванням, з усіх основних соціальних мереж YouTube лідирує серед дорослих представників покоління Z.
За даними опитування, приблизно 59% представників покоління Z у віці від 18 до 26 років вважають YouTube певною мірою або дуже заслуговуючим на довіру.