ProWein 2018: Україна дивувала світ вишуканими коктейлями
Київ • УНН
КИЇВ. 8 травня. УНН. У березні цього року в німецькому місті Дюссельдорф пройшла світова виставка алкоголю, на якій Україна була представлена компанією Beverage Trading Company (BTC), передає УНН.
BTC презентувала на заході два своїх алкогольних бренди — горілку Medoff і MERNAYA.
Стенд компанії вигідно відрізнявся на тлі інших учасників Експо. BTC встановила барну стійку, за якою професійний бармен готував вишукані алкогольні коктейлі за рецептами з різних куточків планети. Основним інгредієнтом напоїв була горілка Medoff. Про те, яке враження на інших учасників виставки справила презентація компанії свого продукту, в бліц-інтерв’ю УНН розповіла глава ради директорів Beverage Trading Company Ольга Івушкіна.
— Чому коктейлі? І як на такий креатив відреагували інші учасники ProWein 2018?
— Світові Експо, як я вже говорила, — це завжди великий виклик і відповідальність. Презентувати потрібно по-великому рахунку не тільки себе і свій товар, а і гідно представити країну. Ми завжди дуже ретельно готуємося до подібних заходів. Цього разу ми прагнули показати багатогранність нашої горілки, її високу якість та ексклюзивність.
Готуючись до ProWein 2018, наш експортний маркетинг виконав колосальну роботу. Ми розробили 10 ексклюзивних коктейлів для Medoff, які здатні задовольнити смак людей в будь-якому регіоні світу. Важливо відзначити, що всі коктейлі надзвичайно м'які, питкі, що характерно для горілки Medoff. Був розроблений брендований портал з рецептами коктейлів. Також ми зняли процес приготування всіх коктейлів Medoff. Вийшло дуже красиво, і це викликало непідробний інтерес з боку учасників виставки.
Мистецтво приготування алкогольних коктейлів — ціла наука. Один необережний рух, неправильний інгредієнт — і напій зіпсований.
Більш того, сьогодні тенденції світового ринку алкоголю свідчать про те, що споживач вибирає не чистий міцний алкоголь, а віддає перевагу спиртному з різними смаками. Споживачі, знайомі з різноманітністю алкоринку, готові до експериментів, їм подобається нова, легка і екстравагантна подача, здавалося б, уже давно відомих смаків, продуктів.
— На виставці працював професійний бармен. Тобто напої з українською горілкою в складі могли продегустувати всі охочі?
— Абсолютно правильно. Ми зробили ставку на особисті відчуття кожної окремо взятої людини, яка зацікавилася нашим стендом. Можна багато хвалити свій товар, знімати про нього рекламу і писати новин. Але ніщо не переконує людину в чомусь так, як її особисті відчуття, емоції.
Без зайвої скромності скажу, що відбою від охочих ознайомитися з Україною, українською горілкою і нашими коктейлями не було. За нашими підрахунками, за час виставки нам вдалося ознайомити зі своїми продуктами близько півтисячі відвідувачів.
Відео коктейлів можна переглянути тут.
— Ви готували традиційні коктейлі за рецептами з усього світу. Чому не суто українські, наприклад?
— (сміється) Українськими коктейлями швидше можна назвати традиційні настоянки, і інша наша торгова марка “Природна колекція” якраз пропонує споживачам різноманітні смаки таких настоянок на кшталт: “на березових бруньках”, “медова з перцем”. В цьому ж конкретному випадку був трохи інший лейтмотив нашого “івенту”. Передусім, ми приїхали на світову виставку, а тому прагнули відповідати смакам і уподобанням споживачів з різних куточків планети. А також — на практиці показати, що саме українська горілка максимально здатна удосконалити і доповнити смаки вже для багатьох улюблених спиртних коктейлів.
Всього на ProWein 2018 були представлені експонати і учасники з понад 60 країн світу.
— В цілому Ви задоволені результатом участі? Чи плануєте ще підкорювати світову аудиторію?
— Про плани не будемо (усміхається). Як кажуть — “секрет фірми”. А що стосується підсумків участі, то так, ми дуже задоволені результатом. З Німеччини ми привезли не тільки новий досвід, а і безцінну інформацію про продукти і тенденції, ми привезли нові контакти і нових партнерів. Також вважаю, що нам вдалося запам’ятатися і виділитися. У цілому вважаю, що ми дуже гідно презентували Україну.
Нагадаємо, як писав УНН, ProWein 2018 у цьому році зібрав рекордну кількість відвідувачів. Згідно з даними організаторів, було представлено 6 тис. 870 експонатів алкоголю з 64 країн світу. Найбільше продукції привезли виробники алкоголю з Італії (167 тис. експонатів) Франції (1,55 тис.), Німеччини (990), а також США (700).