Netflix звільняє працівників через втрату передплатників

Netflix звільняє працівників через втрату передплатників

Київ  •  УНН

 • 122956 перегляди

КИЇВ. 18 травня. УНН. Netflix звільнив близько 150 співробітників у США лише через місяць після того, як розважальний гігант заявив, що вперше за десятиліття втрачає передплатників, пише УНН з посиланням на ВВС.

Деталі

Звільнення, про які оголосила стрімінгова служба у вівторок, здебільшого торкнуться її американського офісу в Каліфорнії. На їхню частку припадає близько 2% робочої сили в Північній Америці.

Netflix заявив, що скорочення робочих місць відбулося через різке падіння доходів компанії.

Стрімінговий сервіс бореться із відтоком глядачів цього року.

"Ці зміни насамперед зумовлені потребами бізнесу, а не індивідуальною продуктивністю, що робить їх особливо складними, оскільки ніхто з нас не хоче прощатися з такими чудовими колегами", - йдеться у заяві компанії.

Не було розкрито, які частини бізнесу зіштовхнуться із втратою робочих місць, але Los Angeles Times повідомила, що постраждали рекрутинг, комунікації та відділ контенту.

Деякі люди також розповіли про втрату роботи в Інтернеті.

Доповнення

У квітні потоковий гігант потряс індустрію, коли повідомив, що втратив 200 тисяч передплатників за перші три місяці 2022 року, і попередив, що ще два мільйони, як очікується, підуть у наступному кварталі.

Ця новина спровокувала розпродаж акцій інвесторами: акції компанії впали на 35% за один день. Зараз вони торгуються за ціною 190 доларів, що на 46% менше, ніж перед цим.

Хоча Netflix має 220 мільйонів передплатників по всьому світу і залишається явним лідером ринку, останніми роками він зіткнувся з жорсткою конкуренцією з появою конкуруючих платформ, таких як Disney Plus, HBO та Prime Video від Amazon.

У своєму звіті про доходи за минулий місяць компанія також повідомила, що війна в Україні та рішення підняти ціни у США коштували їй абонентів.

Як з'ясувалося, відхід з російського ринку коштував сервісу 700 тисяч користувачів.

Поряд із втратою робочих місць компанія також скорочує контент та відмовляється від своїх власних творів. Раніше у травні компанія скасувала розробку мультсеріалу Pearl ("Перлина"), створеного Меган Маркл, щоб скоротити витрати.

Деякі аналітики кажуть, що після різкого зростання кількості передплатників під час пандемії у Netflix закінчилися прості способи розвитку бізнесу.