"М’ясомаркет" і Döner Маркет увійшли до списку популярних франшиз від Forbes Україна

"М’ясомаркет" і Döner Маркет увійшли до списку популярних франшиз від Forbes Україна

Київ  •  УНН

 • 1196653 перегляди

КИЇВ. 4 серпня. УНН. Видання Forbes Україна внесло до переліку форматів, які рятують бізнес під час війни, дві франшизи компанії МХП – «М’ясомаркет» і Döner Маркет. Про це повідомляє пресслужба компанії МХП, передає УНН.

Деталі

Повідомляється, що «М’ясомаркет» і Döner Маркет серед інших лишилися стійкими до змін, утримались на ринку й навіть суттєво збільшили кількість магазинів і закладів. Так, протягом 2022 року МХП з партнерами відкрили 71 франчайзинговий «М’ясомаркет» та 48 франчайзингових Döner Маркетів.

«Попри всі складнощі роботи під час повномасштабного вторгнення, мережа магазинів кулінарних ідей «М’ясомаркет» і мережа смачного безпечного стритфуду Döner Маркетів продовжили працювати, щоб забезпечити людей якісною та смачною їжею», - вдеться у повідомленні.

Не зупинитися партнерам-франчайзі допомогли три чинники, каже керівник управління по роботі з франчайзі МХП Дмитро Озеран.

«Перший – те, що не зупинилася сама компанія МХП. Ми продовжували працювати, виробляти продукти харчування, перелаштовували логістику. Другий – наші партнери вирішили залишитися в Україні, працювати і тим самим дбати про продовольчу безпеку та підтримувати економіку. Третій – запит споживачів.

Ми відкриваємо «М’ясомаркети», де пропонуємо людям якість, сервіс та емоцію, а вони залишаються з нами, навіть переїжджаючи в інший населений пункт. Згідно з даними нашої програми лояльності ми побачили, що люди, які переїхали у більш безпечні регіони країни, пішли шукати там свої улюблені «М’ясомаркети». Тобто у них був запит на якість і сервіс, які ми пропонуємо у своїх торгових точках, а отже у партнерів був стимул відкривати більше магазинів», – коментує він.

 

Примітно, що на початку повномасштабного вторгнення МХП з партнерами поставили в пріоритет забезпечення продовольчої безпеки й працювали вже у наявних торгових точках. Спочатку всі були сфокусовані на забезпеченні стабільної доставки продуктів харчування людям й було складно планувати відкриття нових магазинів. Точки одного з партнерів МХП в Сумській області були єдиними, які продовжували працювати попри обстріли.

«Звичайно, було тривожно, бо не було зрозуміло, що буде завтра. Оскільки працюємо ми в Сумській області, через кілька днів почалися перебої з постачанням. Але ми знаходили шляхи: наші водії самі їздили забирати продукцію, менеджмент шукав альтернативи на місцях, виїжджали в місто й продавали товар просто з автівок – все для того, щоб годувати людей.

Уже у квітні я зрозумів, що треба не просто працювати, а продовжувати розвиватися. Тоді я поставив команді з розвитку завдання готувати до відкриття нові магазини», – розповідає партнер МХП в Сумській і Полтавській областях Максим Сидоренко.

Загалом мережа «М’ясомаркет» налічує майже 240 торгових точок. Це як франчайзингові магазини, так і власний ритейл МХП. Кількість відкритих закладів Döner Маркет сягнула 150-ти.

Джерело: Forbes

Нагадаємо, компанія МХП відкрила навчальний «Мʼясомаркет».

Довідка

МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині трансформується в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та ритейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей «Мʼясомаркет», магазини «Їжа Свіжа», «Наша Ряба», «Українське курча», а також мережа смачного безпечного стритфуду Döner Маркет.