Компанія МХП відкрила навчальний «Мʼясомаркет»
Київ • УНН
КИЇВ. 20 липня. УНН. Компанія МХП відкрила навчальний «Мʼясомаркет» для здобуття професії мʼясного сомельє. Про це повідомляє пресслужба МХП, передає УНН.
Деталі
Навчальний магазин запрацював на базі Кулінарного центру МХП. Тут фахівці, які в майбутньому працюватимуть мʼясними сомельє в мережі кулінарних ідей, пізнають всі тонкощі цієї професії.
«Особливість навчального «М’ясомаркета» в тому, що він є точною копією реального магазину – від дизайну до оснащення. В ньому такі ж вітрини, холодильники, обладнання для приготування їжі й навіть товари.
Це допомагає шеф-кухарям, які навчають мʼясних сомельє, пропрацювати з ними всі етапи роботи з продуктом – від охолодженого мʼяса до готової страви для наших гостей», - розповіли в МХП.
«М'ясомаркети» – це магазини, де крім якісних товарів і смачних страв гості отримують висококласний сервіс та унікальний емоційний досвід, коментує директорка зі стратегії та методології управління персоналом Анастасія Громова.
«Його, зокрема, забезпечують мʼясні сомельє. Щоб ці фахівці були професійними, знали всі тонкощі роботи з товарами, могли запропонувати гостям якнайкращі комбінації продуктів і страв – ми навчаємо їх, інвестуємо в їхній розвиток час і ресурси. І робимо це не просто в лекційній залі, а в навчальному «Мʼясомаркеті».
Це абсолютно новий рівень навчання, який ми пропонуємо майбутнім працівникам ритейлу МХП чи наших партнерів», – додає вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мережа магазинів "М’ясомаркет" святкує свій третій День народження
Заняття у навчальному магазині проводять шеф-кухарі компанії МХП. Вони розповідають майбутнім мʼясним сомельє про кулінарні тенденції, смакові властивості продуктів та гостинність.
У свою чергу працівники «М’ясомаркетів» на практиці вчаться готувати магазин до роботи, стежити за чистотою і температурою, проводити підготовку продукції до продажу, працювати з різними видами мʼяса, кулінарією й іншими товарами та навіть готувати страви для гостей за технологічними картами.
«М’ясні сомельє – професія, яку ми започатковуємо та впроваджуємо у нашій мережі «М’ясомаркет». Це фахівці, які повинні створювати атмосферу й надавати гостям наших магазинів рівень сервісу, за якими ті повертатимуться ще багато разів. Для цього потрібні особливі навички роботи з продуктом, які ми відпрацьовуємо з майбутніми сомельє у навчальному «М’ясомаркеті».
Так ми можемо бути впевнені, що в кожному магазині гостей зустріне фахівець, який і вдалі комбінації продуктів порадить залежно від запиту, і рекомендації по приготуванню дасть, і смачні страви приготує. А ще ми вчимо наших м’ясних сомельє бути трішки психологами, для того, щоб покупці виходили з наших магазинів хоч на краплю щасливішими. Наша мета – зробити так, щоб гості «М'ясомаркетів» почувалися задоволеними і широким асортиментом, і якісним обслуговуванням», – говорить директор з розвитку бізнесу клієнтів МХП Дмитро Морозов.
Відкриття навчального «М’ясомаркета» – один із важливих етапів розвитку мережі кулінарних ідей та становлення професії мʼясного сомельє. А також важливий крок у процесі трансформації МХП в кулінарну компанію, переконані в МХП.
Довідка
МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині перебуває на етапі трансформації в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та ритейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей «Мʼясомаркет», яка станом на червень 2023 року налічує майже 240 магазинів по Україні, а також мережа закладів Döner Маркет, магазини «Їжа Свіжа», «Наша Ряба», «Українське курча».