МХП отримав 7 нагород у премії HR-бренд 2023

МХП отримав 7 нагород у премії HR-бренд 2023

Київ  •  УНН

 • 70270 перегляди

КИЇВ. 6 листопада. УНН. У жовтні відбулася українська щорічна премія HR-бренд 2023. За результатами відбору та голосування компанія МХП отримала нагороди з 7 номінацій у галузі HR, передає УНН із посиланням на прес-службу компанії.

Деталі

МХП продовжує підтримувати своїх співробітників, демонструючи відданість сучасним підходам до управління персоналом і соціальній відповідальності. За результатами відбору та голосування, усі програми компанії, подані на конкурс, були визнані найкращими.

Однією з відзначених ініціатив є програма «МХП поруч: реінтеграція ветеранів», що отримала нагороду в номінації «Соціальний проєкт року». Цей проєкт спрямований на підтримку військових, ветеранів та їхню реінтеграцію в цивільне життя.

Ще однією важливою ініціативою є проєкт «Жінки підкорюють чоловічі професії», який бореться зі стереотипами у розподілі професій за статтею та сприяє залученню жінок до вузькопрофільних сфер. Він посів перше місце в категорії «Різноманіття та Інклюзивність».

Проєкт «Автоматизація цілепокладання OKR та оцінки результативності в системі SAP SuccessFactors» був визнаний найкращим у номінації «Діджитал HR». Ця ініціатива підвищує ефективність персоналу та покращує координацію між різними напрямами діяльності компанії.

Також важливу роль у діяльності МХП відіграє програма «Підтримка ментального здоров'я співробітників у мирний час та під час війни». Проєкт підтримує добробут і психологічне здоров’я співробітників, що особливо важливо в умовах повномасштабної війни.

Ще два проєкти, які були відзначені на премії, — «Молодь у фокусі: ефективний процес розвитку талантів» і «Talent Council: нові підходи до управління талантами в сучасній компанії». Перший із них спрямований на підготовку молодих фахівців, що є гарантом безперервного розвитку економіки України, а другий пропонує ефективні методики управління талантами.

Окрім цього, проєкт «Школа М'ясного сомельє» представляє унікальну концепцію для мережі «М'ясомаркет», що стає місцем кулінарних ідей в рішень в обличчі «м'ясного сомельє».

Ці різноманітні проєкти, відзначені у премії, свідчать про систематичну роботу МХП над методиками управління персоналом, що забезпечує високий рівень організації процесів, підвищену продуктивність і задоволеність співробітників. Така підтримка сприяє не лише розвитку самої компанії, але і майбутнього України.

Довідка

МХП - міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Працює у напрямах агро, виробництва продуктів харчування та ритейлу і має дочірні підприємства у Великій Британії, Саудівській Аравії, ОАЕ та країнах ЄС. Акції МХП представлені на Лондонській фондовій біржі. Виробничі потужності компанії охоплюють більшість областей України, земельний банк становить 360 000 га.

Як кулінарна компанія МХП розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами МХП відкрили по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей «Мʼясомаркет», заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини «Їжа Свіжа», «Наша Ряба», «Українське курча».