Компанія Starbucks запускає серію напоїв зі вмістом однієї ложки оливкової олії

Компанія Starbucks запускає серію напоїв зі вмістом однієї ложки оливкової олії

Київ  •  УНН

 • 712974 перегляди

КИЇВ. 23 лютого. УНН. Starbucks запускає серію різновидів кави з оливковою олією, передає УНН з посиланням на BBC.

Деталі

Мережа відомих кав'ярень Starbucks запускає нову лінійку напоїв, приготовлених на основі оливкової олії першого холодного віджиму.

Такі напої будуть не просто приправлені оливковою олією, кожен із них буде дійсно зроблений з ложкою олії, яка додає 120 калорій до загальної поживної цінності напою.

Вже цього тижня у кафе Starbucks в Італії можна буде купити три різні напої з цією олією. Кожен з них включає свою назву "Oleato" (це слово від Starbucks для нової лінійки).

Доповнення

Як і інші великі мережі, Starbucks часто вносить корективи у своє меню, випускаючи сезонні товари з обмеженим тиражем або додаючи нові інгредієнти, такі як вівсяне молоко. Але цей запуск набагато масштабніший, заявив директор з маркетингу Starbucks Брейді Брюер.

"Це один з найбільших запусків за останні десятиліття", - зазначив він.

"Замість смаку або продукту, це буде основою", - сказав він, маючи на увазі, що клієнти зможуть використовувати оливкову олію для персоналізації деяких напоїв.

Компанія робить ставку на те, що люди дізнаються про цікавий інгрідієнт – оливкову олію і спробують її, тому що захочуть спробувати, яка вона смакує.

До речі, додавання жиру в каву не є новою фішкою у приготуванні кави. Кожен може зробити це за старим рецептом, наприклад, з вершками, молоком, або навіть з маслом.