Кінохіти грудня: "Моана 2" лідирує, "Кодове імʼя Червоний" і "Володар перснів" не виправдали очікувань

Кінохіти грудня: "Моана 2" лідирує, "Кодове імʼя Червоний" і "Володар перснів" не виправдали очікувань

Київ  •  УНН

 • 115647 перегляди

Read in English

"Моана 2" стала шостим найкасовішим фільмом року, зібравши 600 млн доларів за два тижні прокату. Новий "Володар перснів" та "Кодове ім'я Червоний" не виправдали очікувань, показавши низькі збори.

"Моана 2" зібрала 600 мільйонів доларів у світових продажах квитків, ставши шостим за величиною фільмом року лише за два тижні після прокату, а "Володар перснів: Війна Рохіррімів" провалився за кордоном із дебютом у 2 мільйони доларів, пише УНН з посиланням на Variety.

Деталі

Мультфільм "Моана 2" від Disney заробив 300 мільйонів доларів за кордоном і 300 мільйонів доларів в США, що разом становить 600 мільйонів доларів.

Image

Ще трішки й він перевищить загальні збори першої частини мультфільму "Моана" 2016 року, який зібрав 643 мільйони доларів у всьому світі.За межами Сполучених Штатів і Канади, Франція зробила найбільший прибуток з 32,5 мільйонами доларів, за нею йдуть Велика Британія з 27,2 мільйонами доларів, Німеччина з 19,7 мільйонами доларів і Мексика з 19,1 мільйонами доларів.

Серед нових пропозицій аніме-фільм від Warner Bros, фільм "Володар перснів: Війна Рохіррімів" зібрав 2 мільйони доларів на 3410 екранах у 31 країні.

Image

В сюжеті фільму розгортаються події за 183 роки до подій трилогії Пітера Джексона "Володар перснів", вийде у Північній Америці та ще додаткових 42 офшорних ринках 13 грудня. Країнами з найбільшим прибутком стали Іспанія з 347 000 доларів США, за нею йшла Мексика з $239 тис. і Таїланд з $146 тис. 

Рекордний прибуток також отримала адаптація "Чародійка" від Universal, яка перевищила 400 мільйонів доларів у всьому світі, у тому числі 135 мільйонів доларів за кордоном і 320 мільйонів доларів у США.

Image

Високобюджетний мюзикл додав 26 мільйонів доларів із 79 міжнародних ринків, у тому числі прем'єри у Франції з 2 мільйонами доларів та Нідерландах з 1,9 мільйонами доларів. Фільм зазнав невдачі в Китаї, дебютувавши на 8900 екранах і отримавши 1,2 мільйона доларів прибутку.

Тим часом "Гладіатор II" від Paramount зібрав 17 мільйонів доларів у своєму четвертому сезоні в міжнародному прокаті, збільшивши свій прибуток до 235 мільйонів доларів за кордоном і 368,4 мільйонів доларів у світі.

Image

Продовження оскароносного епічного фільму Рідлі Скотта 2000 року "Гладіатор", який створювався протягом чверті століття, стало більш успішним закордоном. Отже, фільм розраховувався на міжнародну аудиторію, щоб виправдати свій величезний бюджет у понад 250 мільйонів доларів на виробництво та щонайменше 100 мільйонів доларів на просування.

Різдвяна комедія-бойовик "Кодове імʼя Червоний" зібрала 3,5 мільйона доларів на 4000 екранах у 75 закордонних ринках. Фільм від Amazon MGM зібрав 78,2 мільйона доларів з офшорних територій і 164 мільйони доларів у всьому світі.

Фільм спочатку був призначений для потокової трансляції, перш ніж студія обрала кінотеатральний прокат. Утім, із суто театрального погляду "Кодове імʼя Червоний" має бюджет у 250 мільйонів доларів до маркетингу, і це одна з найбільших невдач року.

Нагадаємо

Американська кіноакадемія включила три українські стрічки до списку претендентів на "Оскар 2025". Серед них "Ля Палісіада", "Порцелянова війна" та "Мирні люди".