АМКУ розпочав ринкове дослідження "Scania Україна" на предмет зловживання монопольним становищем

АМКУ розпочав ринкове дослідження "Scania Україна" на предмет зловживання монопольним становищем

Київ  •  УНН

 • 32772 перегляди

КИЇВ. 10 червня. УНН. Антимонопольний комітет України розпочав дослідження ринкового становища “Scania Україна” на ринку вантажних автомобілів з метою встановлення ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним становищем, повідомляє УНН.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи розпочне АМКУ розгляд справи проти Scania: експерт сумнівається, що рішення може бути неупередженим

Так, у ході розгляду заяви української компанії і колишнього дилера “Журавлина” про можливі ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції представництвом виробника шведських вантажівок “Scania Україна” на ринку вантажних автомобілів, АМКУ ухвалив рішення щодо початку дослідження ринкового становища шведської компанії. Своєю чергою, представники компанії “Журавлина” повідомили УНН, що таким чином розгляд Антимонопольним комітетом їхньої заяви щодо монопольних зловживань “Scania Україна” призупинений до моменту завершення заявленого дослідження ринку вантажівок.

Що було раніше

Дилерський центр “Журавлина” звернувся до Антимонопольного комітету щодо порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку дистриб’ютора шведських вантажівок “Scania Україна”. Подальшу безпідставну відмову АМКУ провести це розслідування було визнано недійсною у судовому порядку. Розпочався повторний розгляд заяви компанії “Журавлина”. 

При цьому Антимонопольний комітет подовжував розгляд заяви українського підприємства “Журавлина” через ненадання Scania на вимогу АМКУ необхідної інформації. У Scania ж цю інформацію спростували.

Варто додати

Scania не вперше стає фігурантом скандальних розслідувань щодо порушень антимонопольного законодавства. Так, Європейська комісія оштрафувала шведський концерн Scania, який випускає вантажні автомобілі та автобуси, на 880 мільйонів євро за участь у змові з конкурентами. У ході розслідування було доведено, що Scania багато років була учасницею картельної змови з іншими виробниками вантажівок і перекладала вартість розробки нових технологій для захисту екології на покупців.