Сухе або напівсолодке: “Коктебель” визначив винні уподобання українців

Сухе або напівсолодке: “Коктебель” визначив винні уподобання українців

Київ  •  УНН

 • 14048 перегляди

КИЇВ. 23 серпня. УНН. Український бренд “Коктебель” провів опитування серед користувачів соцмереж стосовно їх винних вподобань, передає УНН із посиланням на офіційну сторінку виробника бренду — компанію Beverage Trading Company у Facebook.

Опитування стартувало 13 серпня. У ньому взяли участь майже 300 користувачів соцмережі.

Більшість учасників зізналися, що надають перевагу напівсолодкому вину (67%), решта — 33% - полюбляють сухе.

Опитування тривало тиждень, тож висловити свою думку щодо улюбленого винного напою могли усі охочі.

У підсумку голосування, за допомогою системи random.org, серед учасників опитування “Коктебель” визначив щасливчика, що отримає подарунок від бренду. Ним стала користувачка соцмережі Тетяна Лісь.