Європейські гіганти Airbus, Thales і Leonardo створять альянс для конкуренції зі Starlink
Київ • УНН
Три провідні європейські космічні компанії планують створити спільне підприємство для конкуренції зі Starlink. Проект під кодовою назвою "Bromo" передбачає розробку нового супер-супутника.
Європейські космічні компанії Airbus, Thales і Leonardo вивчають можливість створення спільного підприємства. Пропозиції щодо об'єднання не пов'язані зі скороченнями робочих місць у зазначених компаніях. Водночас вказується, що реалізація запланованого проєкту може зайняти роки.
Передає УНН із посиланням на Reuters.
Деталі
Європейські компанії Airbus (AIR.PA, Thales (TCFP.PA) і Leonardo (LDOF.MI), вивчають плани створення нової спільної космічної компанії, з метою скласти конкуренцію Starlink Ілона Маска.
"Проект Бромо", названий на честь індонезійського вулкану, передбачає створення окремого європейського супер-супутника за зразком виробника ракет MBDA, яким володіють Airbus, Leonardo і BAE Systems (BAES.L).
Переговори все ще перебувають на ранній стадії, але вони вже достатньо просунулися для того, щоб присвоїти кодове ім'я всередині Airbus і створити бажану структуру, в якій нова компанія буде об'єднувати супутникові активи.
Генеральний директор Leonardo Роберто Чінголані повідомив Reuters, що переговори включали кілька технічних дискусій і підтвердив, що передбачувана структура буде заснована на моделі MBDA. За словами джерела, пропозиції щодо злиття не пов'язані зі скороченням робочих місць, яке Airbus оголосить на цьому тижні, і на їх реалізацію можуть піти роки.
Доповнення
Також сьогодні стало відомо, що новий європейський супутник для спостереження за Землею готовий до запуску завдяки ракеті, побудованій переважно в Італії.
У Французькій Гвіані, о 18.20 за місцевим часом, Vega-C має увімкнути двигуни, щоб вивести на орбіту європейський супутник спостереження за Землею Sentinel-1C.
Супутник інкапсульований в олив'яному корпусі ракети, висота якої сягає 35 метрів. Кожен виліт з космодрому, яким керує Arianespace, є важливим, але цьому приділяється особлива увага, як через цінність вантажу, що перевозиться, так і через те, що він ознаменує повернення до польотів Vega-C після дворічної перерви, з грудня 2022 року, коли вона не змогла виконати свою другу місію через проблему з другим ступенем.
Після довгої серії ретельних перевірок і тестів, щоб уникнути повторення аномалії дворічної давнини, початок роботи на правильній нозі означатиме відкриття нової глави. Мета - досягти до шести запусків на рік.