Як не нашкодити автомобілю: різниця між бензином стандартів Євро 3,4 і 5

Як не нашкодити автомобілю: різниця між бензином стандартів Євро 3,4 і 5

Київ  •  УНН

 • 1542138 перегляди

КИЇВ. 14 вересня. УНН. Різниця між різними типами бензину полягає у вмісту в них сірки, бензолу, солей важкий металів та інших речовин. Ці показники впливають на екологічну складову та роботу самого автомобіля. Про те, як правильно обирати бензин і не нашкодити власному автомобілю, в коментарі УНН розповіли експерти.

Цитата

«Відмінність є по декільком параметрам. Зокрема це вміст сірки і бензолу. Для стандарту Євро-5 вміст сірки має бути не більше 10 ppm, для Євро-4 – 50 ppm, для Євро 3 – 150 ppm. Допуски бензолу становлять 1%, 3% і 5%. Якщо говорити про вплив на автомобілі, Євро-4 від Євро-5, там символічна відмінність, оскільки більше регулюються екологічні параметри. А коли ми говоримо про Євро-3, то автомобіль із сучасним двигуном Євро-5 і Євро-6 може не пережити таку зустріч», – зазначив експерт з енергетичних питань Сергій Куюн.

Власник сервісу Avtoserg Сергій Довгоборський розповів, що Євро-4 і Євро-5 відрізняються присутністю в своєму складі солей важких металів та інших хімічних домішок, що підвищують вміст вуглекислого, чадного газів, оксидів азоту в вихлопу автомобіля. Відповідно це впливає на екологічний стан довкілля та на роботу самого автомобіля

«Найякісніше пальне – Євро-6, але його дуже мало на заправках. Краще заливати 5 стандарт палива. Це має важливе значення для якісної і безперебійної роботи двигуна. Паливо з низьким вмістом сірки забезпечує довшу експлуатацію магістралей, форсунок, свічок запалювання, значно знижує утворення нагару в камерах згорання. Бензин категорії Євро-5 більш сприятливий для таких деталей автомобіля як лямбда-зонди і каталізатори вихлопної системи. Підвищується розгін і динаміка автомобіля, трохи, знижується витрата палива», – зазначив Довгоборський.

Детальніше читайте у статті "Бодяга" нищить авто: що відбувається на ринку і як уберегтися від неякісного пального

Нагадаємо

Інститут споживчих експертиз провів дослідження щодо якості пального у мережах АЗС.