Українці змінюють смаки: столові сухі вина набирають популярності
Київ • УНН
КИЇВ. 16 травня. УНН. Українські споживачі переважно обирають напівсолодкі виноградні вина. Також останнім часом спостерігається тенденція до зростання споживання столових сухих вин. Про це у коментарі УНН розповів генеральний директор Української корпорації з виноградарства і виноробної промисловості "Укрвинпром" Володимир Кучеренко.
"Загалом українці віддають перевагу слабоалкогольним напоям. До найбільш популярних у споживанні належать і міцні алкогольні напої. На жаль, порівняно менше в Україні споживають вин, які різні верстви населення обирають в залежності від смакових уподобань, святкових традицій, рівня культури споживання і, навіть, фінансових можливостей. Зазвичай споживачі обирають напівсолодкі виноградні вина, втім останнім часом спостерігається тенденція до зростання споживання столових сухих вин", - розповів він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці вчаться пити "правильні" вина - Безуглий
Водночас, на Заході популярним у споживанні є столове вино, підкреслив Кучеренко.
"Помірне вживання червоного вина - обов'язкова складова середземноморської дієти. Існує навіть так званий "французький парадокс" - порівняно низький рівень серцево-судинних і онкологічних захворювань у жителів Франції, що пов’язують із споживанням французами в своєму раціону червоного сухого вина", - зазначив він.
Також директор "Укрвинпрому" додав, що натуральні виноградні столові вина багаті на вітаміни, органічні кислоти, мінерали тощо.
"Разом з іншою виноградно-виноробною продукцією столові вина належать до благородних напоїв з тисячолітньою багатою історією. Для того, аби вино пішло на користь, потрібно дотримуватися помірності у його споживанні та пам’ятати ще одне – смакувати його під час їжі", - резюмував він.
Коментуючи сучасні смаки українців стосовно вина, маркетинг-директор компанії Beverage Trading Company Олексій Безуглий зазначив, що перелік сухих вин вітчизняного виробництва на нашому ринку не такий розмаїтий, як хотілося б. При цьому українці дійсно вчаться пити "правильні" вина, хоча і не готові особливо за них переплачувати.
"На ринку України представлена велика різноманітність вин, але якщо не розглядати дорогий імпорт і деяких "бутикових" українських виробників, можна відзначити, що загалом компанії випускають напівсолодкі вина.
Споживання українських сухих вин значно менше і не відрізняється різноманітністю. В основному популярні відомі сорти, такі як Каберне, Мерло, Шардоне і т.д.", - пояснив Безуглий.
Він додав, що Beverage Trading Company нещодавно презентувала нову лінійку сучасних вин під назвою Felicitas. Вона складається із п'яти позицій: Pinot Noir, Traminer, Viorica, Feteasca Neagra, Feteasca Regala.
При цьому Traminer і Feteasca Neagra є напівсолодкими винами, а Pinot Noir, Viorica і Feteasca Regala - класичними сухими.