Українці вчаться пити "правильні" вина - Безуглий

Українці вчаться пити "правильні" вина - Безуглий

Київ  •  УНН

 • 51387 перегляди

КИЇВ. 7 травня. УНН. Перелік сухих вин вітчизняного виробництва не такий розмаїтий, як хотілося б. При цьому українці вчаться пити "правильні" вина, хоча і не готові особливо за них переплачувати. Реагуючи на подібні потреби клієнта, у Beverage Trading Company презентували абсолютно нову лінійку сучасних вин під назвою Felicitas. Деякі смаки у лінійці раніше і зовсім не були представлені на українському ринку. Про це УНН розповів маркетинг-директор компанії Олексій Безуглий.

Наша нова лінійка вин складається з 5 позицій: Pinot Noir, Traminer, Viorica, Feteasca Neagra, Feteasca Regala, розповів він.

При цьому Traminer і Feteasca Neagra є напівсолодкими винами, а Pinot Noir, Viorica і Feteasca Regala - класичними сухими.

"На ринку України представлена ​​велика різноманітність вин, але якщо не розглядати дорогий імпорт і деяких "бутикових" українських виробників, можна відзначити, що загалом компанії випускають напівсолодкі вина.

Споживання українських сухих вин значно менше і не відрізняється різноманітністю. В основному популярні відомі сорти, такі як Каберне, Мерло, Шардоне і т.д.

У зв'язку з цим, ми вирішили створити і запустити нове вино, орієнтоване на споживачів, які починають розбиратися у вині, але не готові сильно переплачувати за експерименти", - пояснив Безуглий.

Він уточнив, що вина Viorica, Feteasca Neagra і Feteasca Regala стануть справжнім відкриттям для українського споживача, оскільки раніше ці сорти практично не були представлені на нашому ринку.

"Ми постаралися створити щось нове, цікаве для українського споживача. Якщо сорти Pinot Noir і Traminer відносно можна знайти на полицях магазинів, то Viorica, Feteasca Neagra, Feteasca Regala стануть прекрасним відкриттям для смакових рецепторів любителів смачних вин. Після величезної кількості дегустацій, порівняння із знаменитими брендами ми вибрали саме ці сорти, як найкращі", - розповів він.

Додамо, що нове вино Beverage Trading Company, до того ж, відрізняється незвичайним дизайном. На етикетках напою зображені веселі і красиві молоді люди, портрети яких перевернуті.

Нове вино коштуватиме на полиці від 70 грн, уточнили в компанії, а значить, буде доступним для українського покупця.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, вино потрапило до рейтингу найпопулярніших напоїв світу за версією CNN.