У США відмовилися від ідеї вручати "Оскар" під час реклами

У США відмовилися від ідеї вручати "Оскар" під час реклами

Київ  •  УНН

 • 10658 перегляди

КИЇВ. 16 лютого. УНН. Американська академія кіномистецтв скасувала рішення назвати лауреатів кінопремії "Оскар" в чотирьох з 24 номінацій під час рекламних пауз. Це обумовлено негативною реакцією діючих членів, повідомила академія в п'ятницю на своєму сайті, передає УНН.

“Академія почула коментарі своїх членів щодо вручення „Оскара“ за кращу операторську роботу, монтаж, грим і роботу стиліста, а також за кращий короткометражний ігровий фільм. Всі нагороди академії будуть вручені без купюр, в традиційному форматі”, — йдеться в повідомленні.

За даними журналу Variety, група з 40 діячів кінобізнесу направила керівництву академії лист з критикою запропонованих змін процедури. Серед інших послання підписали режисери Квентін Тарантіно і Спайк Лі, а також актор Джордж Клуні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Леді Гага вразила глем-рок-версією хіта з номінованого на “Оскар” фільму

91-я церемонія вручення кінопремії “Оскар” відбудеться 24 лютого в Лос-Анджелесі.

Як повідомляв УНН, церемонія вручення премії “Оскар”, що присуджується Американською кіноакадемією, в цьому році вперше за останні 30 років пройде без ведучого.

Нагадаємо, у Лос-Анджелесі оголосили номінантів на кінопремію “Оскар-2019”.