Стюардеса піднялась на верхівку Бурдж-Халіфа: в Emirates Airlines опублікували вражаючий ролик

Стюардеса піднялась на верхівку Бурдж-Халіфа: в Emirates Airlines опублікували вражаючий ролик

Київ  •  УНН

 • 34144 перегляди

КИЇВ. 9 серпня. УНН. Заради реклами авіакомпанії Emirates Airlines стюардесу Ніколь Сміт-Людвік поставили на вершину Бурдж-Халіфа, найвищої в світі будівлі висота якої 829,8 метри. Про це повідомляє УНН з посиланням на офіційний сайт авіакомпанії.

Деталі

Ідея ролика полягає в тому, що камера крупним планом фіксує таблички з рекламними гаслами, які змінює стюардеса, а потім віддаляється і показує співробітницю авіакомпанії на тлі панорами Дубая.

“Ми завжди прагнемо кинути виклик нормам і розсунути межі в Emirates... Ми пишаємося тим, що знаходимося в числі небагатьох обраних, яким... дозволили знімати на вершині Бурдж-Халіфа; і навіть більше пишаємося тим, що нам вдається продемонструвати наше прекрасне місто Дубай”, — заявив президент авіакомпанії Emirates Тім Кларк.

Рекламний ролик був знятий без будь-якого зеленого екрану або спецефектів. 

Героєм ролика стала стюардеса авіаперевізника. Її вибрали з добровольців, які ризикнули пыднятися на висоту 828 метрів над землею. Попередньо тренування зі стюардесою провели в ангарі за участю інструктора зі стрибків з парашута.

Спеціальна платформа з прикріпленим до неї шестом була побудована нагорі, щоб на ній можна було стояти.

Для ролика також виготовили спеціальну версію уніформи, через яку непомітно протягнули відразу три страхувальних троси. Два з них зафіксували до вершини будівлі, ще один - до спеціальній платформі з жердиною, яку спорудили спеціально для зйомок реклами.

Доповнення

Щоб забратися на вершину будівлі, знімальній групі знадобилась 1 година і 15 хвилин.

Зйомки велися з використанням одного дрона протягом 5 годин. За цей час встигли зняти рекламні кампанії для декількох ринків. Перший ролик покажуть в Великобританії. Він присвячений тому, що країна пом'якшила умови поїздок з ОАЕ.