МХП витратив 2,5 млн дол. на охорону праці та безпеку співробітників
Київ • УНН
КИЇВ. 5 липня. УНН. Агрохолдинг МХП Юрія Косюка в минулому році витратив 2,5 млн дол. на охорону праці та безпеку своїх працівників, в тому числі боротьбу з COVID-19. Про це повідомляється в нефінансовому звіті МХП, передає УНН.
Деталі
Значна частина витрат була витрачена на сучасні сертифіковані засоби індивідуального захисту - близько мільйона доларів. Крім того компанія в минулому році розпочала впровадження популярного в усьому світі підходу OKR (Objectives and Key Results) до управління і досягнення організаційних цілей.
"Протягом 2020 року MХП запустив свою систему бонусів за ефективність роботи OKR, яка допомагає нам виміряти ефективність кожного відділу. І коли я бачу результати, я пишаюся сильними командами, які працюють в області інновацій, маркетингу, закупівель, ІТ та інших підрозділів в Україні і по всьому світу", - прокоментував глава правління МХП Косюк.
За даними звіту, в планах компанії на цей рік по Україні:
- впровадження системи Lockout/Tagout - блокування і маркування, яка забезпечує безпеку персоналу під час ремонту або обслуговування обладнання і дозволяє чітко ідентифікувати ризик на робочому місці;
- впровадження системи Anti-collision, яка призначена для запобігання зіткнень транспортних засобів і зіткнень транспортних засобів з персоналом;
- реалізація програми "Корпоративне здоров'я", яка розширює корпоративний соціальний пакет медичної підтримки працівників підприємств МХП;
- впровадження процедури внутрішнього розслідування всіх типів інцидентів.
Стосовно європейського операційного сегмента в планах МХП:
- виконання законодавчих вимог, вимог політики в галузі охорони праці і здоров'я та передової практики в галузі охорони праці;
- перегляд і уніфікація системи професійних завдань в галузі охорони праці і здоров'я та пожежної безпеки (внутрішні комітети, зовнішні підрядники і т.д.);
- проведення тренування з евакуації.
Довідка
МХП - один з найбільших агрохолдингів України, відомий також як виробник курятини "Наша Ряба". Експортний ринок компанії охоплює понад 80 країн світу.