GREEN DAY PREMIUM BRAND. Еволюція  продовжується

GREEN DAY PREMIUM BRAND. Еволюція продовжується

Київ  •  УНН

 • 4975 перегляди

Read in English

Український преміум бренд GreenDay випустив два нових смаки горілки - Evolution Цитрус та Evolution Солона Карамель. Новинки орієнтовані на молоде покоління та відповідають світовим трендам смакового алкоголю.

Відомий своєю безкомпромісною якістю горілчаний преміум бренд GreenDay презентував свої новинки - GreenDay Evolution Цитрус та GreenDay Evolution Солона Карамель, передає УНН.

Сучасні тренди в міцному алкоголі продовжують розвиток його смакового сегмента.

Великі міжнародні бренди продовжують розширювати свої лінійки найекзотичнішими, фруктовими і не тільки, позиціями.

А що ж Україна.

"Прийнято вважати, що на нашому ринку популярністю користується тільки біла класична горілка. Дійсно, до недавнього часу так і було. Але, дивлячись на полиці сучасних алкогольних магазинів в Україні, ми не можемо не помітити, як збільшується представленість смакової горілки, як зростає попит на неї. Це засвідчують і авторитетні українські сомельє. Традиційне споживання звісно залишається, але молоде покоління шукає нове і GreenDay, як сильний український виробник, що активно займається інноваціями та своїм розвитком, дає споживачеві абсолютно нові смаки", каже засновник компанії АВ ТД, якій належить бренд, Черток Ф.Б

Цитрусові горілки популярні у світі та здаються досить простими за рецептурою, але жоден з великих українських брендів не пропонує їх на українському ринку. Після багаторазових дегустацій з міжнародними горілчаними брендами GreenDay зробив справжній бестеллер, який однозначно виграє у світових горілок зі схожими смаками. Поєднання лимона й апельсина м'яке і збалансоване, не набиває оскому. GreenDay Цитрус гарний і для апперетива, і для діджестива, ідеальний для коктейлів або просто з льодом.

Солона карамель задає тренди в різних харчових категоріях. Особливо ми любимо шоколад і десерти з нею. Міцний алкоголь не так тісно пов'язаний із модними солодощами. Зробити такий смак непросто. GreenDay  орієнтувався на однойменні продукти світових  брендів, тому що вони дуже популярні. Результат – GreenDay Солона Карамель, без перебільшення, вийшов ще кращим. Молочна солона карамель ще ніколи так добре не накладалася на горілчану основу. Можна пишатися таким сучасним українським міцним напоєм. Просто з льодом або у коктейлі, чи як діджестів - це справжнісінький, прекрасний горілчаний десерт.

Горілчаний Преміум Бренд GreenDaу створений у 2012 році з високою метою: дати споживачам міцний напій високої природної чистоти, який можна пити, не боячись наслідків та який пропагує особисту свободу кожного.

GREENDAY – РАНОК БУДЕ ДОБРИМ!