49.020.03
Графіки відключень електроенергії

GREEN DAY PREMIUM BRAND. Еволюція продовжується

Київ • УНН

 • 54611 перегляди

Український преміум бренд GreenDay випустив два нових смаки горілки - Evolution Цитрус та Evolution Солона Карамель. Новинки орієнтовані на молоде покоління та відповідають світовим трендам смакового алкоголю.

GREEN DAY PREMIUM BRAND. Еволюція  продовжується

Відомий своєю безкомпромісною якістю горілчаний преміум бренд GreenDay презентував свої новинки - GreenDay Evolution Цитрус та GreenDay Evolution Солона Карамель, передає УНН.

Сучасні тренди в міцному алкоголі продовжують розвиток його смакового сегмента.

Великі міжнародні бренди продовжують розширювати свої лінійки найекзотичнішими, фруктовими і не тільки, позиціями.

А що ж Україна.

"Прийнято вважати, що на нашому ринку популярністю користується тільки біла класична горілка. Дійсно, до недавнього часу так і було. Але, дивлячись на полиці сучасних алкогольних магазинів в Україні, ми не можемо не помітити, як збільшується представленість смакової горілки, як зростає попит на неї. Це засвідчують і авторитетні українські сомельє. Традиційне споживання звісно залишається, але молоде покоління шукає нове і GreenDay, як сильний український виробник, що активно займається інноваціями та своїм розвитком, дає споживачеві абсолютно нові смаки", каже засновник компанії АВ ТД, якій належить бренд, Черток Ф.Б

Цитрусові горілки популярні у світі та здаються досить простими за рецептурою, але жоден з великих українських брендів не пропонує їх на українському ринку. Після багаторазових дегустацій з міжнародними горілчаними брендами GreenDay зробив справжній бестеллер, який однозначно виграє у світових горілок зі схожими смаками. Поєднання лимона й апельсина м'яке і збалансоване, не набиває оскому. GreenDay Цитрус гарний і для апперетива, і для діджестива, ідеальний для коктейлів або просто з льодом.

Солона карамель задає тренди в різних харчових категоріях. Особливо ми любимо шоколад і десерти з нею. Міцний алкоголь не так тісно пов'язаний із модними солодощами. Зробити такий смак непросто. GreenDay  орієнтувався на однойменні продукти світових  брендів, тому що вони дуже популярні. Результат – GreenDay Солона Карамель, без перебільшення, вийшов ще кращим. Молочна солона карамель ще ніколи так добре не накладалася на горілчану основу. Можна пишатися таким сучасним українським міцним напоєм. Просто з льодом або у коктейлі, чи як діджестів - це справжнісінький, прекрасний горілчаний десерт.

Горілчаний Преміум Бренд GreenDaу створений у 2012 році з високою метою: дати споживачам міцний напій високої природної чистоти, який можна пити, не боячись наслідків та який пропагує особисту свободу кожного.

GREENDAY – РАНОК БУДЕ ДОБРИМ!