Експерт проаналізував передвиборчу кампанію в Києві і спрогнозував її результат

Експерт проаналізував передвиборчу кампанію в Києві і спрогнозував її результат

Київ  •  УНН

 • 7296 перегляди

КИЇВ. 19 жовтня. УНН. Передбачувана палітра політичних сил, які можуть пройти в Київраду, досить широка. Про це у своєму блозі написав експерт аналітично-консалтингового центру “Українська фабрика думки” Юрій Гаврилечко, передає УНН.

За його прогнозами, партій в міській раді може бути до десятка, а то й більше.

“Навряд чи якась з них зможе сформувати більшість самостійно, без вибудовування коаліційних зв’язків і створення угод. І „Слуга Народу“, і „Удар“, і „Європейська солідарність“, і „За майбутнє!“, і „Перемога Пальчевського“ , і „Наш Край“, і „Опозиційна платформа — За Життя!“, і ВО „Батьківщина“, і ВО „Свобода“ і „Єдність“, та й ще з п’ять інших, менш іменитих проектів мають шанси потрапити до Київради.

Такого розмаїття варіантів саме в партійних рядах у нас вже давно не було”, — пише Гаврилечко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вибори мера Києва: Верещук чесно виборола своє лідерство среди опонентів Кличка

Що стосується кандидатів у мери, які потраплять до другого туру, їх перелік значно менше, каже експерт.

“Якщо ж відкинути в сторону цілу низку явно заангажованих типу як „соціологічних досліджень“, де в опитуванні респондентам пропонується вибір між трьома-п’ятьма кандидатами, про що я вже писав раніше то, швидше за все, до другого туру потрапляють нинішній міський голова — Віталій Кличко і представниця „Слуги народу“ — Ірина Верещук”, — пише Гаврилечко.

За його словами, кандидати в мери вибудовують свої компанії на трьох базових стратегіях — орієнтація на минуле, орієнтація на сьогодення і орієнтація на майбутнє. Так, в рамках стратегії “орієнтація на минуле” кандидати роблять акцент в пропаганді та агітації на “старі добрі часи”, позиціонуючи себе якимись магами і чарівниками, які зможуть повернути час, якщо за них проголосують, уточнює Гаврилечко.

“У разі ж реалізації стратегії “орієнтація на сьогодення”, основний упор в рекламі приходиться на опис дійсно існуючих проблем міста (в основному — ЖКГ і інженерна інфраструктура) і обіцянках усунути всі можливі неполадки, знову-таки, в разі обрання “своїх людей — твоїх сусідів з „району“ і „професіоналів“ — депутатами місцевої ради та міським головою”, — розповів він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кияни пропонують, щоб майбутній мер міста пройшов тест на IQ

У свою чергу, при розробці стратегії “орієнтація на майбутнє” використовується образ “нових облич”, які забезпечать “краще життя” в “світлому майбутньому”, додав Гаврилечко.

“Такого, досить чіткого поділу, раніше не було. Найчастіше використовувався якийсь вінегрет з усіх можливих варіантів.

Так що для майбутніх парламентських виборів, по-моєму, організований непоганий заділ кейсів і маркетингових ходів, які, швидше за все, будуть дуже схожі на використовувані на місцевих виборах, але з поправкою на загальнонаціональний масштаб”, — резюмував Гаврилечко.

Як відомо місцеві вибори в Україні пройдуть 25 жовтня. За крісло мера Києва будуть боротися Кличко, Верещук, Пальчевський, Притула, Попов, Шахов та ін. Найбільші шанси на вихід у другий тур соціологи і букмекери прогнозують Верещук і Кличко.

Нагадаємо, за словами політолога Руслана Бортника, за період під керівництвом Кличка, Київ втратив свій статус провідного міста країни, його обійшли і Харків і Одеса. А сам мер більшу частину зі своїх обіцянок так і не зміг реалізувати. Тому, Кличко можна вважати мером епохи деградації столиці, підкреслює експерт.