Deloitte: українці почали більше економити та рідше робити покупки
Київ • УНН
У 2023 році українці продовжують економити: від 41% до 77% вирішили заощаджувати залежно від категорії товару, хоча спостерігається позитивна тенденція порівняно з 2022 роком.
У 2023 році українці продовжують економити. Залежно від типу товару, від 41% до 77% громадян України вибирають шлях заощадження.
Про це йдеться в дослідженні Deloitte, пише УНН.
Деталі
У 2023 році тенденція економії серед українських споживачів залишається актуальною. Від 41% до 77% українців залежно від категорії товарів обирають заощадити. Хоча ці показники залишаються високими, спостерігається позитивна динаміка порівняно з 2022 роком (47%–86%).
Найменше економлять на ліках, на товарах для дітей та на готовій їжі. Щодо продуктів харчування, які становлять значну частку витрат українців, витрати в цьому сегменті зросли у 32% споживачів. Значна кількість українців (47%) закуповує їжу та ліки (43%) заздалегідь. Серед різних вікових груп є значна різниця у середньому чеку за один візит до магазину.
Молоді люди віком 18–27 років витрачають найбільше, їхній середній чек у 2023 році становить 1075 грн. Цей показник зменшився на 22% порівняно з 2022 роком (1380 грн). У той же час, тенденція зменшення середнього чека зі зростанням віку респондентів залишається актуальною.
У регіональному розподілі жителі східних та північних регіонів України найбільше намагалися економити – 81% та 72% відповідно. У західних областях таку потребу відчували 64% опитаних мешканців.
Нагадаємо
Економічний добробут українських біженців покращився з травня 2023 року: на 10% зменшилася кількість тих, хто стикається з нестачею їжі або одягу, збільшилися можливості працевлаштування, а понад 60% мають вищі доходи, ніж до 24 лютого 2022 року.