АМКУ дослідив ціни на ринку курятини

АМКУ дослідив ціни на ринку курятини

Київ  •  УНН

 • 10715 перегляди

КИЇВ. 28 листопада. УНН. Антимонопольний комітет проаналізував оптово-відпускні ціни виробників курятини, передає УНН.

Досліджувалося 5 компаній в період з 2016 по 2018 роки, а саме:

  • “МХП” (ТМ Наша Ряба);
  • ТОВ “Агро-Овен” (ТМ Золотко);
  • ПрАТ “Володимир-Волинської птахофабрики” (ТМ Епікур);
  • ТОВ “Комплекс-Агромарс” (ТМ Гаврилівські курчата);
  • ТОВ “Птахокомплекс Дніпровський” (ТМ Знатна курка).

АМКУ каже, що здорожчання продукції відбулось влітку 2017 року та наводить таблицю коливань цін.

Так, в період липень-вересень 2017 року найбільше ціни зросли у “Агро-Овен” (ТМ Золотко) та “Володимир-Волинської птахофабрики” (ТМ Епікур) до 50-55 грн/кг. Найбільший гравець ринку — МХП (ТМ Наша Ряба) тримав ціни посередені, 40-45 грн/кг.

Загалом, за даними АМКУ, в цей період без попереднього зговору зросли ціни у всіх головних виробників. Причини такого явища Комітет не пояснює. Замість нього це робить Асоціація “Союз птахівників”. Вони нагадають, що у 2017 році на здорожчання виробництва курятини вплинуло:

  • зростання цін на корми на 17%;
  • зростання цін на комунальні послуги на 10%;
  • зростання цін на паливно-мастильні матеріали на 30%;
  • підвищення заробітних плат в секторі більш ніж на 25%;
  • знецінення національної валюти щодо євро більш ніж на 20% (а це прямий вплив на вартість ветеринарних препаратів, вітамінів, кормових добавок, обладнання, що закуповується переважно в європейських виробників).