Вино Koktebel знає кожен другий українець: соціологи дослідили популярність вітчизняних вин

Вино Koktebel знає кожен другий українець: соціологи дослідили популярність вітчизняних вин

Київ  •  УНН

 • 17992 перегляди

КИЇВ. 15 червня. УНН. Українське вино Koktebel увійшло у топ-3 найбільш впізнаваних вітчизняних винних брендів. Про це свідчать дані соціологічного дослідження "ММІ Україна", передає УНН.

Так, бренд Koktebel із показником впізнаваності 62,6% посідає друге місце у списку.

Перше місце у списку належить вину ТМ "Коблево" (71,8%), а третє - ТМ "Шабо" (62,1%).

Далі йде вино ТМ "Inkerman" (61,2%) та "Mikado"(57,2%).

Менш впізнаваними брендами українського вина є "Oreanda" (56%), "Bolgrad" (52,7%), "Villa Krim" (50,4%).

Як писав УНН, українські вина б'ють сьогодні рекорди продажів закордон.