Lufthansa використала кадри з київської Русанівки у ролику до ЧС-2018 в Росії

Lufthansa використала кадри з київської Русанівки у ролику до ЧС-2018 в Росії

Київ  •  УНН

 • 67631 перегляди

КИЇВ. 3 червня. УНН. Німецька авіакомпанія Lufthansa на своїй сторінці у Facebook розмістила рекламний відеоролик “Росія-2018”, присвячений Чемпіонату світу з футболу, який відбудеться в РФ влітку цього року. Водночас, як помітили користувачі спільноти “Русанівка” в соцмережі, насправді відео знято на лівому березі Києва, передає УНН.

“Наші шанувальники готові вболівати за збірну Німеччини в Росії в боротьбі за титул. Цього року не в далекій Копакабані (район в Ріо-де-Жанейро, де проходив ЧС-2104 з футболу — ред.), а в Росії. Знову ж таки, є красиві куточки, де можна спостерігати за вболівальниками та відзначити перемогу”, — йдеться в описі під відео, яке набрало в соцмережі вже близько 100 тис. переглядів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple зняли рекламний ролик Apple Watch на київському вокзалі

На ролику чоловіки під музику “Калінка-малінка” спостерігають за краєвидом. Однак, річ у тім, що стоять вони під київським готелем, який донедавна називався “Славутич”, що знаходиться на Березняках в українській столиці, помітили учасники спільноти “Русанівка” у соцмережі Facebook.

Крім того, спуск до води та червоні літери на бетонних плитах, де стоять чоловіки, можна помітити на Google-картах.

Користувачі Facebook висловили припущення, що відео, ймовірно, було зняте до українсько-польського Євро-2012, і тепер його витягли з архіву, наклали новий звук і видали за зняте в Росії до ЧС-2018 з метою економії.