У ВР хочуть знати, чи відробила Наглядова Рада “Укрзалізниці” витрачені на неї кошти українців

У ВР хочуть знати, чи відробила Наглядова Рада “Укрзалізниці” витрачені на неї кошти українців

Київ  •  УНН

 • 25022 перегляди

КИЇВ. 23 червня. УНН. У суботу, 19 червня, закінчилися повноваження членів Наглядової Ради “Укрзалізниці”, проте Кабмін продовжив їх, бо немає нового складу. Водночас ефективність самої роботи Наглядової Ради під питанням: “Укрзалізниця” в рекордних збитках, а члени Ради продовжують заробляти мільйони. Народний депутат Михайло Цимбалюк пропонує організувати публічний звіт членів Наглядової Ради перед українцям, повідомляє УНН.

Цитата:

“Перш, ніж продовжувати повноваження Наглядової Ради, треба було у них запитати – а яка їх ефективність. Чи вони взагалі відробили ті кошти, які українці витратили на їх мільйоннні зарплати та премії. Тоді було б зрозуміло, чому провідники потягів отримують по 6 тисяч гривень, а члени Наглядової Ради по 500 тисяч”, - зазначив нардеп в коментарі УНН.

Деталі

Він вважає, що відповідальність за ситуацію в “Укрзалізниці” несуть дві особи: Президент Володимир Зеленський та прем’єр-міністр Денис Шмигаль.

“Мені здається, що винуваті дві особи: глава держави, який де-факто керує всім, і прем’єр-міністр, який керує де-юре. Я думаю восени Шмигаль буде відправлений у відставку і саме такі факти будуть використані, щоб звільнити його разом з усім складом Кабміну”, - сказав Цимбалюк.

Контекст

“Укрзалізниця” завершила минулий рік з рекордним збитком – понад 11 млрд грн. За словами Президента Володимира Зеленського, збитки залізниці пов’язані зокрема з “дорогими кредитами”, який понабирав менеджмент компанії разом з Наглядовою Радою.

ТСК Верховної Ради визнала менеджемнт компанії та членів Наглядової Ради некомпетентними і наполегливо рекомендувала Кабміну негайно звільнити їх. Водночас Кабмін продовжив повноваження некомпетентним членам Наглядової Ради: Шевкі Аджунера, Андреаса Матьє, Лещенка Сергія та Журавльова Олега, бо не обрано новий склад.

Також за даними ТСК, корупція в “Укрзалізниці” вийшла за межі здорового глузду, проте НАБУ не може організувати свою роботу за цим напрямком. Спеціальний відділ детективів, який мав розслідувати корупцію на залізниці, зайнятий іншими справами, зокрема тренінгами фонду “Відродження” Джорджа Сороса та лекціями у соцмережах, де в теорії вони розповідають як ефективно боротися зі злочинністю. Минулого року НАБУ та САП направили до суду одну справу по “Укрзалізниці” п’ятирічної давнини, цього року – жодної

Бюджет НАБУ на 2021 рік складає понад 1 млрд грн.