У Twitter шириться хештег щодо бойкоту Adidas
Київ • УНН
КИЇВ. 10 травня. УНН. У соціальній мережі Twitter шириться хештег щодо бойкоту Adidas на фоні того, як компанія поновила онлайн-продаж одягу з символікою СРСР, передає УНН.
Хештег #BoycottAdidas деякі користувачі супроводжують пропозиціями компанії запустити продаж одягу і з символікою Третього Рейху.
Нагадаємо, раніше Adidas випустив серію спортивного одягу із зображенням державного герба СРСР і надписом USSR напередодні чемпіонату світу з футболу, який в липні відбудеться в Росії.
Згодом виробник спортивних товарів зняв з продажу одяг із символікою СРСР, який викликав обурення у міжнародної спільноти. Однак уже днем пізніше знову повернув його на онлайн-прилавок, внісши певні корективи в опис продукту.