"Немає функціоналу": у метро відповіли на критику голосування за назви станцій не у "Києві Цифровому"
Київ • УНН
КИЇВ. 14 травня. УНН. Онлайн-голосування за нові назви для п'яти станцій київського метрополітену не проводилося в застосунку "Київ Цифровий", адже там немає такої функції. А терміни не дозволяли розробити спеціальний функціонал. Про це журналісту УНН розповіла прессекретар столичного метрополітену Наталія Макогон.
Цитата
"У застосунку "Київ Цифровий" немає такої функції, як проведення опитувань. Ми з'ясували це, й вони не могли в такі терміни, які передбачає рішення Київради, розробити спеціальний функціонал конкретно під цю проблематику. Можливо, надалі вони будуть його розробляти, але тут були стислі терміни, які передбачені рішенням Київради. Тому не було часу на додаткові розробки", - розповіла Макогон.
За її словами, на ці процеси кошторис жоден не виділявся, тому шукалися найбільш ефективні рішення, які можна застосувати.
Контекст
Раніше виникали претензії, що голосування щодо перейменування станцій метро в Києві було проведено через гугл-форму, а не за допомогою застосунку "Київ Цифровий", адже це більш об'єктивно, є верифікація людини й не можна накрутити голоси.
Доповнення
Раніше у Києві запропонували перейменувати п’ять станцій метро. 10 травня голова столичної підземки Віктор Брагінський повідомив, що завершилося онлайн-голосування за нові назви для п'яти станцій київського метрополітену.
Голова Українського інституту національної пам’яті Антон Дробович зазначив, що варіанти нових назв станцій метро в Києві, які набрали найбільше голосів, кращі за попередні, але не до кінця враховують специфіку топонімів та світових топонімічних тенденцій.