Мережа "М’ясомаркетів" у Черкасах зростає: відкрився третій магазин

Мережа "М’ясомаркетів" у Черкасах зростає: відкрився третій магазин

Київ  •  УНН

 • 16027 перегляди

КИЇВ. 16 жовтня. УНН. Кількість магазинів франчайзингової мережі МХП впевнено прямує до відмітки 50 на кінець 2020 року. У п’ятницю, 16 жовтня, відкрився 14-й "М’ясомаркет" у Черкасах. Він став вже третім у місті та, за словами партнерів, увібрав у себе найкращий досвід попередніх крамниць. Про це повідомили у МХП, передає УНН.

Якщо дивувати щоразу стає важче, то це точно не про "М’ясомаркет". Третій магазин у місті продовжує вражати й приваблювати відвідувачів. На відкритті гості отримали багато подарунків, а перші 100 клієнтів навіть безкоштовно спробували особливу шаурму, яку тут готують.

"Цей "М’ясомаркет" поєднав у собі формат гастро-бутиків від МХП, де можна придбати будь-що до столу, й формат, куди можна зайти перекусити корисною шаурмою. Як би дивно це не звучало, але шаурма тут дійсно корисна, безпечна, виключно з якісних продуктів. У ній немає капусти, картоплі фрі чи майонезів. Лише багато м’яса, свіжа зелень та овочі, авторські соуси від МХП. Виходить дуже корисно й смачно!", — поділився Артем Шемет, директор підприємства "Черкасириба", що координує роботу "М’ясомаркетів" у Черкаській області.

У магазині розповідають, що м’ясо для шаурми печуть на спеціальних вертикальних грилях і додають тільки свіжі овочі та зелень. Особливі соуси — ексклюзивна розробка технологів МХП. Шаурму пропонують у лаваші, піті або булочці — зручному форматі із собою. Таку шаурму можна їсти без побоювань за її безпечність і навіть давати дітям.

"М’ясомаркети" поширюють філософію взірцевого сервісу, а не просто широкого асортименту товарів. Першокласна якість, найвищі стандарти безпечності та технологій зберігання продуктів — невід’ємна частина кожного проекту МХП, і "М’ясомаркети" не є виключенням.

"Це магазин, який відкривається з турботою", — так кажуть про концепцію у крамниці.

Де б "М’ясомаркет" не відкривався, його головне завдання — робити людей щасливими. МХП та франчайзингові партнери разом дбають про те, аби всі пропозиції гостей були почуті, побажання щодо асортименту виконані, а сервіс дарував не лише якісне обслуговування, а й приємні емоції.

"Ми хочемо допомагати їсти смачніше, швидше і приємніше. У нас працюють м’ясні сомельє. Це не продавці. Це гастроконсультанти й неофіційні шеф-кухарі ваших сімей. Вони тут саме для того, аби ви могли звернутися із запитанням: "Чим мені сьогодні здивувати рідних?", — поділився Дмитро Морозов, керівник управління по роботі з франчайзингом у МХП.

Розв’язати гастрономічні питання гостей — задача кожного "М’ясомаркету". Час — найбільша цінність сьогодення, і команда "М’ясомаркету" прагне його зберегти для своїх відвідувачів. Щоб вони просто прийшли та купили рішення: готове до приготування м’ясо, готові продукти чи напівфабрикати. А зекономлений час провели зі своїми рідними.

Приємне проведення часу пропонується і у самому "М’ясомаркеті". У новій точці у Черкасах діти можуть бавитися у VR-ігри, поки батьки обирають продукти. Дійсно, для малечі цікавіше пограти на віртуальних музичних інструментах, ніж вдивлятися у вітрини з м’ясом. Хай, навіть і дуже естетичні вітрини.

У Черкасах крамниць, де можна отримати справжнє задоволення від гастро-шопінгу кожному члену родини, налічується вже три. У планах — не менше семи. Черкащина — особливий регіон для МХП. Крім того, що тут розташовано чимало підприємств холдингу, у Черкасах базується і благодійний фонд "МХП — Громаді", що підтримує соціальні ініціативи громад та реалізовує сотні проектів.

"Хочу, щоб Черкащина та Черкаси були красивими. Саме тому ми пропонуємо споживачам новий сервіс і таким чином долучаємося до розвитку краю", — зазначив на одному із відкриттів Юрій Косюк.