Мережа безпечного стритфуду Döner Маркет зросла до 150 закладів

Мережа безпечного стритфуду Döner Маркет зросла до 150 закладів

Київ  •  УНН

 • 1201105 перегляди

КИЇВ. 9 серпня. УНН. Мережа смачного безпечного стритфуду Döner Маркет, яку розвиває компанія МХП спільно з партнерами, налічує вже 150 закладів. Ювілейний відкрився у Запоріжжі. Про це повідомляє прес-служба компанії МХП, передає УНН.

Деталі

Перша точка бренду була відкрита в Києві у вересні 2020 року. Зараз заклади мережі працюють у різних населених пунктах 20-ти областей України.

“Мережа Döner Mаркет, яку ми розвиваємо з партнерами, стає синонімом якісно нового, смачного українського стритфуду. Популярність такого формату страв загалом зростає за рахунок зручності та швидкості та споживання. А секрет успіху нашої мережі полягає ще й у дотриманні всіх вимог якості та безпечності, а також відповідальному підході до сервісу. Розвиток мережі Döner Mаркетів у тісній взаємодії з партнерами дозволяє нам не тільки створювати комфортні заклади харчування для українців, а ще й нарощувати кількість відповідального бізнесу, який працює прозоро, сплачує податки й таким чином підтримує економіку України”, — коментує керівник управління по роботі з франчайзі компанії МХП Дмитро Озеран.

В компанії нагадують, що Döner Маркети є місцем, де гості завжди можуть скуштувати шаурму та донери, а також нагетси, сирні палички, картоплю фрі та інші страви.

“У кожному Döner Маркеті панують три основних принципи: єдиний смак, технологічність та безпека й контроль. Для приготування страв використовуються продукти тільки від перевірених постачальників. Наприклад, шаурма й донери готуються з курятини „Наша Ряба“ та яловичини Skott Smeat”, — йдеться у повідомленні.

Заклади Döner Маркет бувають різних форматів: корнери в торгово-розважальних центрах, окремі заклади більших і менших розмірів, Döner-кафе. Для роботи на подіях з великою кількістю людей є мобільна точка Döner Трак. Над таким різноманіттям МХП з партнерами працюють для того, щоб споживач завжди міг знайти заклад мережі й смачно та безпечно поїсти.

“Основна перевага Döner Mаркетів полягає в тому, що це доступні й зручні місця для споживачів. У своїх закладах ми пропонуємо українцям якісний продукт і належний рівень обслуговування. І МХП дуже допомагає нам у цьому напрямі. Наприклад, коли ми відкриваємо кожен новий Döner Mаркет, фахівці з МХП активно долучаються та разом з нами розробляють проєкт з нуля і до точки, яка готова приймати гостей. А після відкриття в кожному закладі відбуваються регулярні аудити. Така співпраця допомагає нам робити Döner Mаркети, які подобаються споживачам”, — коментує партнер МХП із Запоріжжя Олександр Новіков.

Нагадаємо, “М’ясомаркет” і Döner Маркет увійшли до списку популярних франшиз від Forbes Україна.

Довідка

МХП — міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині перебуває на етапі трансформації в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та ритейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Крім закладів безпечного стритфуду Döner Маркет, це мережа магазинів кулінарних ідей “Мʼясомаркет”, магазини “Їжа Свіжа”, “Наша Ряба”, “Українське курча”.